Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Clubman - 22-10-2009

Joepete Skrev:Til lykke med LV´en Palle - den er super cool Icon_cool Jeg har altid godt kunnet lide dén model Icon_e_smile

hannover_dk Skrev:
Clubman Skrev:Jeg købte denne, Rolex 16610LV (kermit),i forrige uge.

Efter at have haft et ”godt øje” til et normalt 16610, var der flere som mente, at jeg lige skulle se på et LV, inden den endelige beslutning Icon_exclaim . Og ja det blev jo så, til LVén Icon_e_wink .

İmage
Jeg har det selv og er bestemt også glad for det, men desværre er min ældste søn endnu gladere Icon_e_confused
Jeg MÅ lige høre, hvad er det for nogen propformede kastanjer der er med på dit godt opsatte billede???

vh

Takker begge to, jeg er også selv blevet helt vild, med den "grønne".

De "propformede kastanjer" er egentlig to halve, originale nitter fra Golden Gate Bridge i San Francisco, som Jeg jo lige er kommet hjem fra Icon_mrgreen .

İmage

Ps. når jeg har sorteret i de ca. 3000 billeder skal jeg nok poste lidt under off-topic. fx bedste skud, SP-penge, fyldepenne mm.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - TioMalo - 22-10-2009

İmage

Uden beskæring eller tur i Photoshop: Næsten mint vintage 18kt Rodania fra ca. 1955 - i live omgivelser...
John

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 22-10-2009

Tio Malo Skrev:Uden beskæring eller tur i Photoshop: Næsten mint vintage 18kt Rodania fra ca. 1955 - i live omgivelser...
John
Ja det koster ikke en herregård, men det spiller
vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 22-10-2009

Super lækker vintage, John. Remvalget er helt perfekt, efter min smag ... og flot foto Icon_cool

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Speedy - 22-10-2009

Jeg bærer glad min nye Tudor Chronograf, Big Block;
İmage

Her ovenpå en 5513 til illustration af hvorfor den har fået tilnavnet Big Block. Den er simpelthen BIG Icon_e_biggrin
İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 22-10-2009

Super charmerende Block, Benny Icon_e_wink Icon_cool

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 23-10-2009

Hej Speedy

Det ur havde jeg også kigget på, det er bare et af de absolut fedeste Tudor ure, så tillykke med det, men som sælger skrev i annoncen har den et reference nummer der er identisk med Monte Carlo chronographen, hvilket er rigtigt, men hvis man skal ombygge den til en Monte Carlo, skal man have fat i den med fast tachymeter lynette og ikke den med drejbar minutlynette som din, jeg synes iøvrigt at den du har købt er langt federe end den med fast lynette.

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Speedy - 23-10-2009

peter Skrev:Hej Speedy

Det ur havde jeg også kigget på, det er bare et af de absolut fedeste Tudor ure, så tillykke med det, men som sælger skrev i annoncen har den et reference nummer der er identisk med Monte Carlo chronographen, hvilket er rigtigt, men hvis man skal ombygge den til en Monte Carlo, skal man have fat i den med fast tachymeter lynette og ikke den med drejbar minutlynette som din, jeg synes iøvrigt at den du har købt er langt federe end den med fast lynette.

MVH Peter

Jeg kan også bedst lide denne combo med drejebar lynette.
Så forleden i en bog hos Mølbak at den også har været lavet med "Exotic" dial (Monte Carlo) og drejebar lynette.

Men jeg er da klart køber hvis du falder over sådan en skive og visere til, jeg tror desværre det bliver svært.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 23-10-2009

Aj da - den er superlækker - screw down crowns ser altid godt ud synes jeg. Bestemt ikke et ur man falder over alle steder

Er den 7750 baseret?

Hvad år er sådan en sag fra?

Har du stadigt din tudor sub med gråligt bezel?

vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - KlausM - 23-10-2009

Flot Tudor Benny. Hold dig fra Monte Carlo modellerne. De er da ikke kønne at se på.
Mvh
Klaus