|
Speedmaster begær igen igen - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80) +--- Tråd: Speedmaster begær igen igen (/showthread.php?tid=79707) |
Speedmaster begær igen igen - phrede - 07-05-2016 Hæhæhæ! Fantastisk! Og Phrede er helt enig, hvis bare det lige var for den lille detalje at han er så vild med sit SS.... Se hvordan det spiller i solen, Geodoc! Du kan nok se, hvad jeg mener :-D ![]() - via iPhone Speedmaster begær igen igen - jacobzimmer - 07-05-2016 Hesalit er bare en tand frækkere... Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Speedmaster begær igen igen - Avantismo - 07-05-2016 Plexi er fedt til speedmaster. Sådan er det bare RE: Speedmaster begær igen igen - Geodoc - 07-05-2016 (07-05-2016, 09:42 PM)phrede Skrev: Hæhæhæ! Fantastisk! Og Phrede er helt enig, hvis bare det lige var for den lille detalje at han er så vild med sit SS....Tillykke med uret Med venlig hilsen - Geodoc Speedmaster begær igen igen - phrede - 08-05-2016 Men nogen der kan forklare hvorfor dette egentligt stadig er et speedmaster professional? Jeg mener: safir- glas og bagkasse bør vel tage denne title fra uret? Det ændrer ikke på hvor glad jeg er for det: ![]() - via iPhone RE: Speedmaster begær igen igen - Geodoc - 08-05-2016 (08-05-2016, 08:42 PM)phrede Skrev: Men nogen der kan forklare hvorfor dette egentligt stadig er et speedmaster professional? Jeg mener: safir- glas og bagkasse bør vel tage denne title fra uret?Nej "titlen" er ikke i fare. (Muligvis blandt urnørder; men bestemt ikke fra Omega's side) Blandt urentusiaster, har vi vænnet os til, at kun een Speedmaster (egentlig) er "professional"; men se blot her: ![]() Her en Speedmaster Professional - hesalitglas, safirglasbagkasse og kaliber 1863 Helt utroligt lækkert ur, der på forsiden ligner den "ægte vare med hesalitglas"; men blot er bedre bestykket. ![]() Her en Speedmaster MK II, kaliber 861 - Professional ![]() Speedmaster Professional MK III ![]() Speedmaster Professional MK IV - Og så holdt det. Hverken Mark 4,5 eller Mark V er blevet benævnt "Professional" ![]() Speedmaster Professional X-33, med kaliber 1666 ![]() Her yderligere en quartz Speedmaster Professional Omega har altså anvendt "Professional" i større modelbredde end urentusiasterne. Speedmaster Saphire Sandwich er altså en ægte Professional. (fordømt) Med venlig hilsen - Geodoc RE: Speedmaster begær igen igen - phrede - 08-05-2016 Haha, fantastisk!! Det er godt nok at brygge voldsomt på "Professional"-begrebet. Men OK, jeg er da også Professional på mit job (eller det håber jeg da :D ) RE: Speedmaster begær igen igen - Geodoc - 08-05-2016 (08-05-2016, 11:20 PM)phrede Skrev: Haha, fantastisk!! Det er godt nok at brygge voldsomt på "Professional"-begrebet. Men OK, jeg er da også Professional på mit job (eller det håber jeg da :D )Hvad angår din professionalisme på jobbet - Min tillid er usvækket. Hvad angår urene - Lad os lige se tiden an Med venlig hilsen - Geodoc Speedmaster begær igen igen - phrede - 09-05-2016 Hehehe - via iPhone Speedmaster begær igen igen - phrede - 09-05-2016 Brun rem hjælper vel ikke? ![]() - via iPhone |