Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 01-10-2010

Hej

Min liste er som nummer et Omega Speedmaster, nummer to Rolex Submariner nummer tre Breitling Navitimer, og nummer fire Heuer Monaco eller måske Heuer Carrera.

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 05-10-2010

Jeg har min titanium Black Shogun på, som netop er landet hos mig idag Icon_e_biggrin Og ja, det ligner fuldstændig stål Icon_e_wink Icon_e_smile

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mr. Korsbek! - 05-10-2010

Joepete Skrev:Jeg har min titanium Black Shogun på, som netop er landet hos mig idag Icon_e_biggrin Og ja, det ligner fuldstændig stål Icon_e_wink Icon_e_smile

İmage

Ser super ud.....

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - gmt-geek - 05-10-2010

Baun Skrev:
Joepete Skrev:Den klæder dig virkelig godt, Per. Super klasse og samtidig casual på en fed måde - stort til lykke med klokken Icon_cool Hvilke mål har uret, Per ?

Jeg mit sædvanlige datablad mangler jo...

Det er 40 mm - det har et Venus 178 værk og det er fra 1968.

Størelsen er dermed som en omega Speedmaster - og det er vist max. for mit vedkommende.

vh Baun

Hm kan det nu også passe...!
Du har vist også en Seamaster 300 der er 42mm? Icon_e_wink Icon_e_wink

Mvh. Jon

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 05-10-2010

gmt-geek Skrev:
Baun Skrev:
Joepete Skrev:Den klæder dig virkelig godt, Per. Super klasse og samtidig casual på en fed måde - stort til lykke med klokken Icon_cool Hvilke mål har uret, Per ?

Jeg mit sædvanlige datablad mangler jo...

Det er 40 mm - det har et Venus 178 værk og det er fra 1968.

Størelsen er dermed som en omega Speedmaster - og det er vist max. for mit vedkommende.

vh Baun

Hm kan det nu også passe...!

Mvh. Jon

Du mener denne?

İmage

vh Baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - DSfirst - 05-10-2010

Et Junkers Poljot cal. 3133 Icon_e_smile

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - gmt-geek - 05-10-2010

gmt-geek Skrev:Hm kan det nu også passe...!

Mvh. Jon

baun Skrev:Du mener denne?

İmage

vh Baun

Yes Sir!! Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 06-10-2010

Hej

Jeg har lige taget mit nyindkøb på igen, nemlig et Citizen Auto Zilla, som er en 1000 meter Diver i titanium som er Duratect behandlet, så det er sværere at ridse. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Nopanic - 08-10-2010

Mit nye iwc İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - pbr - 08-10-2010

Nopanic Skrev:Mit nye iwc

Det ser godt ud, Nicolai !! Icon_e_smile