|
Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! (/showthread.php?tid=62709) |
RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - MadsA - 28-08-2015 Hej Jon, Får man en tegning eller et billede af uret, som det vil se ud med de ønsker, man har? Jeg tænker på et Dornbluth til om et par år, hvor jeg er færdiguddannet, hvor det kunne være sjovt med en helt specielt ur med nogle indgraveringer i kasse og urværk. Jeg vil dog gerne se, hvordan det ville se ud, inden jeg kaster en masse penge i det. /Mads RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - gmt-geek - 29-08-2015 (28-08-2015, 01:16 PM)MadsA Skrev: Hej Jon,hej mads nej - du får hverken tegning eller billede af det forventede slut resultat.. har du specielle ideer bliver i enige om det og du får en kontrakt på dette og dirk leverer ikke før det spiller helt ned i detaljen.. du får heller ikke en fast afleverings dato hvis du går custom vejen men en forventelig - regn her med mindst 15 mdr.! det endelige produkt er fantastisk -imo - men tror alle dem der så det til gårdhave gtg sidste weekend er enige! vh. jon RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - pbr - 29-08-2015 (29-08-2015, 10:10 AM)gmt-geek Skrev: det endelige produkt er fantastisk -imo - men tror alle dem der så det til gårdhave gtg sidste weekend er enige! Også i den grad !!! Jeg har sagt det før og gør det gerne igen - jeg har sjældent set et smukkere ur !!!
RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - Jens - 29-08-2015 (29-08-2015, 12:01 PM)pbr Skrev:(29-08-2015, 10:10 AM)gmt-geek Skrev: det endelige produkt er fantastisk -imo - men tror alle dem der så det til gårdhave gtg sidste weekend er enige! Ja, det må man sige! Ville meget gerne se det live! Dette specifikke ur er flot og Dornbluth i det hele taget tiltaler mig meget! Mvh Jens RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - MadsA - 29-08-2015 Det er nemmelig virkelig flot, og jeg synes, at muligheden det personlige præg er virkelig fedt. De ting, jeg gerne vil have med, gør det dog fuldstændig usælgeligt, med mindre jeg bliver meget kendt og populær, da det er personlige sager RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - gmt-geek - 29-08-2015 (29-08-2015, 04:26 PM)MadsA Skrev: Det er nemmelig virkelig flot, og jeg synes, at muligheden det personlige præg er virkelig fedt. De ting, jeg gerne vil have med, gør det dog fuldstændig usælgeligt, med mindre jeg bliver meget kendt og populær, da det er personlige sager Mads - bare send Mig en pb så finder vi ud af noget med at du kan se mit! No problem ☺ Vh. Jon (29-08-2015, 12:31 PM)Jens Skrev:(29-08-2015, 12:01 PM)pbr Skrev:(29-08-2015, 10:10 AM)gmt-geek Skrev: det endelige produkt er fantastisk -imo - men tror alle dem der så det til gårdhave gtg sidste weekend er enige! Og Jens - samme gælder dig... Bare send mig en pb så finder vi ud af noget :-) Vh. Jon RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - MadsA - 29-08-2015 Tak for det fine tilbud, Jon. Besked er sendt! RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - Jens - 29-08-2015 (29-08-2015, 06:05 PM)MadsA Skrev: Tak for det fine tilbud, Jon. Besked er sendt! Jeg siger også mange tak! Glæder mig! Sender besked en af dagene. Mvh Jens RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - gmt-geek - 29-08-2015 (29-08-2015, 06:12 PM)Jens Skrev:(29-08-2015, 06:05 PM)MadsA Skrev: Tak for det fine tilbud, Jon. Besked er sendt! Oki dokey Jens :-) Du skriver bare så finder vi ud af noget :-) - mads har jeg allerede skrevet med... Vh. Jon RE: Dornbluth - Cal. CenterSecond - The one and only! - Stensbjerg - 30-08-2015 Det ur SKAL bare ses live. Og når det så sidder på et så venligt menneske som tilfældet er her, ja spiller det hele bare MAX. |