Urdebatten / Urforum
Hva sker der med designet på forum ?? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Hva sker der med designet på forum ?? (/showthread.php?tid=70896)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - KimT - 27-01-2009

Jeg synes faktisk at den version her er den bedste med hensyn til farverne.
Det havde dog været rart hvis profilen var i venstre side og ikke højre som "Proxi" også nævnte, men det er nok bare et spørgsmål om tilvending.

Nu må vi se hvor vi ender....... Icon_e_biggrin

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - DonWerner - 27-01-2009

Må indrømme jeg er ikke så begejstret for farvetemaet, som det er i øjeblikket. Synes det er en smule svært og overskue. Layoutet med profilinfo i højre side er også ret forvirrende. Er det ikke muligt at man selv kan vælge hvilket farvetema/skin man vil bruge?

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - 3F - 27-01-2009

Nu er der 4gang jeg prøver at skrive noget (og sidste)
Bøvl Bøvl

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - Mif - 27-01-2009

Nu serverer jeg det bare lige på den flade tallerken

Jeg syns ikke det her er til det bedre ( hvis jeg må synes det )
syns det er - rodet - uoverskueligt - profil navn - tekst og billede ligger nu i højre side, hvilket ikke virker naturligt - så layout mæssigt syns jeg ikke det holder tværtimod - det er noget rod - tilgengæld er der en par bruger mæssige tiltag som jeg syns er en forbedring bla. vedhæft at billeder - dette vindue jeg skriver i lige nu - mulighed for at ligge profil billede - farverne kan jeg også godt lide de burde måske bare være lidt skarper/ kraftiger

så over all i mine øjne ikke til det bedre -

for mig skal et forrum være bruger venligt og overskueligt - da det jo er for brugerne - men det er nok bare mig - og jeg kan jo bare holde mig væk

men jeg ville sige det er en - ommer

Mif

Mellemmodellen TAK - jk_phpbb3_import15746 - 27-01-2009

Den version, I havde for et par dage siden, var meget bedre. Det er nok den, Morgan kalder mellemversionen.

Den nuværende er alt for fussy (over-dekoreret).

Der er et godt ordsprog, som siger: If it ain't broke don't fix it!

Jens-Kristian

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - Fumle - 27-01-2009

Syntes nu efter jeg har rodet en smule rundt og været rundtosset at det i store hele er ok...

Så dog gerne at profil kom tilbage i venstre side....Der passer det bedst, vi læser jo fra venstre mod højre...Kunne også godt bruge en anden måde at se omkring nye indlæg end den nuværende evt, en anden farve ved nye indlæg/besvarelser. Hele farve temaet er meget fersk der kunne evt. uploades flere forskellige skin´s som man ser på mange sider...

Men skulle jeg være Bent Nygaard ville jeg nok give det 4

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - Adm. - 27-01-2009

Hej Alle.... engagerede og dedikerede brugere

Jeg bliver altid vildt overrasket over alle de reaktioner som mine små justeringer afstedkommer... !!

Mht valg af design stadier osv.

Den "gamle" og "mellem stadie" udgaven var baseret på en meget gammel og outdated platform som sikkerhedsmæssigt ikke kunne trækkes længere. Denne platform kom der ikke flere opdateringer til, og bla slettede jeg 25-50 spammere HVER dag - og det er livet for kort til.

Så sidste nye platform er denne.... Og den har SÅ mange spændende features, men også nogle ændringer.

Mht farve - kan ændres hen af vejen - evt med flere skins som bliver foreslået.

Mht højre stilling af profil - dette kan jeg ikke ændre.

Men jeg følger med i debatten, og lader mig inspirere til at afprøve tingene.

Men lad os nu prøve denne udgave - nogen gange skal man lige vænne sig til det nye - hader selv når de sider jeg bruger bliver ændret.

Hilsen
Jan

OK - jk_phpbb3_import15746 - 27-01-2009

OK Jan. Hvis de tidligere versioner af softwaren ikke var sikkerhedsmæssigt i orden, så skal der jo skiftes. Så er noget "broken" Icon_smil

Vi skal nok lære at bruge det nye udseende

Jens-Kristian

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - Seamus_phpbb3_import15747 - 27-01-2009

Jan Kirk Skrev:Mht højre stilling af profil - dette kan jeg ikke ændre.

Hej Jan,

et lignende skifte blev foretaget på tz-uk sidste forår og der var løsningen som jeg husker det at man installerede de forskellige temaer som brugerne så selv kunne slå til.

Den som har venstrestilling af profil hedder subsilver2, hvis du giver os adgang til denne skulle vi kunne få vores profil i venste side.

Thomas

Re: Hva sker der med designet på forum ?? - Proxi - 27-01-2009

Jan Kirk Skrev:Mht højre stilling af profil - dette kan jeg ikke ændre.
Er jeg helt sikker på man kan, se blot TZ-UK..?

Hvis det bliver løst er jeg tilfreds Icon_e_biggrin