Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - jacob jensen - 05-06-2010

Flot klassisk Rolex Icon_cool
hvordan har du det med urets størrelse/højde Icon_question

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - dwndler - 05-06-2010

Et spændende Certina automatic DS 288

İmage

İmage

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Proxi - 05-06-2010

jacob jensen Skrev:Flot klassisk Rolex Icon_cool
hvordan har du det med urets størrelse/højde Icon_question
Altså mit håndled er forholdsvist lille derfor syner de 40mm af ret meget. Men jeg synes størrelse er rigtig god (tæt på perfekt for mig). Det er en smule lavere end min Steelfish, ~ 0,5mm, også selvfølgelig 2mm mindre i Ø. Og 16600 er ~0,3mm tykkere end mit SKX007 og igen 2mm mindre i Ø.
Men synes det er en rigtig god størrelse, det sidder rigtig godt på armen Icon_e_smile

Dog ville jeg ikke have haft noget imod uret var monteret med lænken og spændet fra IIc, som jeg virkelig synes er i god kvalitet Icon_e_smile

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - jacob jensen - 06-06-2010

OK Jeg må bare have prøvet sådan SDer igen Icon_cool

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Nopanic - 06-06-2010

Tillykke med den, den er super fedt, og tykkere end Subben.
Spændt på at se om du beholder den.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Proxi - 06-06-2010

Nopanic Skrev:Tillykke med den, den er super fedt, og tykkere end Subben.
Spændt på at se om du beholder den.
Tak Icon_e_smile Hvor tyk er den i forhold til en sub og en DS? For synes størrelsen er rigtig god. Kan også godt lide at dykkere har lidt tyngde, ellers kommer det til at virke lidt kleint hvilket jeg overlader til mine to vintage Omegaer Icon_e_smile

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Nopanic - 06-06-2010

Den er 4 mm tykkere, den har tykkere glas samt en højere bagkasse.
Og så er kassen vil også lidt højere.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 07-06-2010

Godt nok en gentagelse, men alligevel nyindkøbt...

İmage

Havde det kun lidt over en uge sidst, og blev solgt, da jeg købte PAM243. I mellemtiden er Seawolf'en solgt, og jeg manglede derfor et alternativ til Panerai'en....

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - raspeter - 07-06-2010

Hej Ur-freaks.

Ny bruger med nyt ur. Lænken skal med tiden udskiftes med læderrem.

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - KimT - 07-06-2010

raspeter Skrev:Hej Ur-freaks.
Ny bruger med nyt ur. Lænken skal med tiden udskiftes med læderrem.
Hej, og velkommen til Icon_e_biggrin
I og med du har fundet herind, så gætter jeg på at det ikke er dit sidste ur Icon_e_wink

Men lækkert, det er det......... Tillykke.

Mvh. Kim T.