Urdebatten / Urforum
Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT (/showthread.php?tid=82696)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

RE: Kursus (inkl. ur) BYG SELV ET UR - KimT - 04-11-2018

(04-11-2018, 12:38 PM)Bingobasse Skrev: Det lyder spændende. Notér mig som deltager
/Allan
Jep

Kursus (inkl. ur) BYG SELV ET UR - KimT - 04-11-2018

Deltagerliste:

KimT

TG

HG

PHO

Avantismo

p.sebastian

MichaelA

cfnissen

Larsb

Jens

Bingobasse

Kun 1 plads tilbage.

RE: Kursus (inkl. ur) BYG SELV ET UR - onkeldunkel - 04-11-2018

Hej Kim.

Jeg vil også gerne med - om ikke andet, så for at møde alle urtosserne herinde fra :-)

Hilsen,
Jacob

Kursus (inkl. ur) BYG SELV ET UR - KimT - 04-11-2018

OG SÅ ER DER UDSOLGT/FULDT BOOKED

Deltagerliste:

KimT

TG

HG

PHO

Avantismo

p.sebastian

MichaelA

cfnissen

Larsb

Jens

Bingobasse

onkeldunkel

Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT - KimT - 04-11-2018

Så er der fuldt booked og jeg takker for opbakningen. Det gør det så fedt at arrangere noget, når tilslutningen er stor.

Når jeg har fået styr på detaljer med urmageren, vil i der er tilmeldt få private beskeder herinde. De vil indeholde sted, tid m.v. og noget om betaling.

I hører fra mig...

RE: Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT - MichaelA - 04-11-2018

(04-11-2018, 01:43 PM)KimT Skrev: Så er der fuldt booked og jeg takker for opbakningen. Det gør det så fedt at arrangere noget, når tilslutningen er stor.

Når jeg har fået styr på detaljer med urmageren, vil i der er tilmeldt få private beskeder herinde. De vil indeholde sted, tid m.v. og noget om betaling.

I hører fra mig...

Tak fordi du tog initiativet Icon_Up

RE: Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT - onkeldunkel - 04-11-2018

Ja - mange tak. Det er jo som et GtG med en bonus :-). Skulle vi evt. høre om vi enten kunne komme lidt før eller få lov til at blive lidt længere? Så kunne vi jo passende sludre lidt før/efter. Alternativt finde et andet sted til formålet.

Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT - cfnissen - 04-11-2018

(04-11-2018, 01:43 PM)KimT Skrev: Så er der fuldt booked og jeg takker for opbakningen. Det gør det så fedt at arrangere noget, når tilslutningen er stor.

I hører fra mig...

Det er så dejligt, at du gør det her. Mange tak.

Og jeg glæder mig både til urmageriet, men også til at møde folkene bag skærm-navnene!

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

RE: Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT - KimT - 04-11-2018

(04-11-2018, 02:11 PM)onkeldunkel Skrev: Ja - mange tak. Det er jo som et GtG med en bonus :-). Skulle vi evt. høre om vi enten kunne komme lidt før eller få lov til at blive lidt længere? Så kunne vi jo passende sludre lidt før/efter. Alternativt finde et andet sted til formålet.

Det bliver helt sikkert ikke noget problem det sted det skal afholdes. Jeg skal nok finde på noget og mere info følger i PB på et senere tidspunkt.

Bare sæt kryds i kalenderen folkens :-)

RE: Kursus (inkl. ur) FULDT BOOKED/UDSOLGT - onkeldunkel - 04-11-2018

Fedt - det lyder rigtig godt  Icon_Up TAK!