Urdebatten / Urforum
33684 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: 33684 (/showthread.php?tid=80956)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

RE: 33684 - willy - 25-02-2016

(25-02-2016, 08:11 PM)pbr Skrev:
(25-02-2016, 08:05 PM)Willy Skrev:
Avantissimo Skrev:Æv. Nu troede jeg lige at jeg skulle læse om et sjælden caliber eller en anden hemmelig sag.

Og så var det bare en fis i en hornlygte.

Folk bruger vel dette forum som de selv har lyst. Det er ikke en negativ ting.

At folk med stor urviden og dyb teknisk indsigt slet ikke deltager aktivt på forummet kan ikke ophidse mig.

Jeg ville med glæde læse alle de indlæg. Men de "kloge" folk udebliver åbenbart.

Sådan er det bare.

Jeg vil fortsat skrive "Fedt ur og tillykke med dine nye seje sneakers". D

Desuden vil jeg blive ved med at flashe billeder af mine 8-9 faste ure.

Jeg er ikke urhandler og derfor er de ure jeg har i min line urkasse, mine helt egne personlige ure.

Udvalgt efter flere års research og opsparing.

Og det er meget begrænset hvor meget horolistisk suppe man kan koge på et 6R15 Seiko basisværk.

-

Start med dig selv. Du har flere gange sagt at du har læst mange spændende artikler. Del dem herinde.

Jeg vil da opfordre dig selv til at komme med en masse spændende indlæg, som jeg vil læse med stor fornøjelse.

Og det kunne jo så afstedkomme, at nogle andre personer fik gang i tastaturet.

Peter read this.Start with yourself.Try reading everything next time.Tio could see it,why could you not? Selective reading maybe?

Jeg har skam læst det - endog flere gange for at sikre mig, at jeg ikke tog fejl. 

Du kan da ikke for alvor mene, at der i det, som Kim skrev lå et personangreb der på nogen måde berettigede den sviner du gav ham !!??  Icon_e_confused

Det eneste, der kan siges her, er vel at han er uenig med dig .............. men det må man måske ikke være ?? 

Jeg gider ikke diskutere mere med dig, Willy - hvis ikke du selv kan se, at du er forkert på den i dette tilfælde, så er det omsonst !
No i cannot see i am wrong.Just like you cannot see it. Icon_smil

RE: 33684 - Gert - 25-02-2016

Den lille logiske spørger: Hvis en sko mere interessante end et ur, og hvis Willy er mere interessant end en sko, er Willy så mere interessant end et ur?

RE: 33684 - pbr - 25-02-2016

(25-02-2016, 08:18 PM)willy Skrev: No i cannot see i am wrong.Just like you cannot see it. Icon_smil

Tjah, det skal vi nok få et bedre forum ud af så !   Icon_kedeligt

(25-02-2016, 08:19 PM)Gert Skrev: Den lille logiske spørger: Hvis en sko mere interessante end et ur, og hvis Willy er mere interessant end en sko, er Willy så mere interessant end et ur?
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Thanks Gert,that makes my day.

33684 - Black Seal - 25-02-2016

Jeg er bare glad for i giver mit indlæg flere visninger. Jeg går efter rekorden på forummet.

Men ak fatter ikke at min OT tråd kan ødelægge alt det andet. Men jeg er heller ikke englænder.

Sent from my iPhone using Tapatalk

(25-02-2016, 08:37 PM)Black Seal Skrev: Jeg er bare glad for i giver mit indlæg flere visninger. Jeg går efter rekorden på forummet.

Men ak fatter ikke at min OT tråd kan ødelægge alt det andet. Men jeg er heller ikke englænder.

Torben i think you misunderstand what i said.I have absolutly nothing against your shoe thread.In fact i think it is quite funny,and can give a welcome break from reading about watches.My point was that we are a watch site,and i would like to read more about watches than shoes.Most people on this site like to read about watches,but we do not have enough who write about them.Your shoe thread does not harm this site in anyway at all,in my opinion.And where the hell would be we all be without humor? Icon_smil

Så synes jeg da bare du skal bidrage med indlæg. Så kan du skabe forummet - som jeg har skabt og holder mit indlæg om sko kørende.

(25-02-2016, 09:00 PM)Black Seal Skrev: Så synes jeg da bare du skal bidrage med indlæg. Så kan du skabe forummet - som jeg har skabt og holder mit indlæg om sko kørende.

I would suggest you look at all the threads i have written on this site for the last 15 years Torben.Before you suggest i should contribute Icon_lol Icon_lol Icon_lol I think it will take you a few weeks to read them all.

Nej ingen grund, men hvis du savner mere, må du nødvendigvis bidrage med mere.

RE: 33684 - Gert - 25-02-2016

(25-02-2016, 08:25 PM)willy Skrev:
(25-02-2016, 08:19 PM)Gert Skrev: Den lille logiske spørger: Hvis en sko mere interessante end et ur, og hvis Willy er mere interessant end en sko, er Willy så mere interessant end et ur?
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Thanks Gert,that makes my day.
My pleasure   Icon_hjerte

For nu at nuancere mit eget spørgsmål: Selvfølgelig er Willy mere interessant end NOGLE ure. Men hvilke? Næppe mere interessant end de fleste L&S. Næppe heller et PP eller et Rolex. Men måske et måne-ur? ;-)

Jeg selv har oplevet at være mere interessant herinde end et Rolex-plagiat. Tjah, man skal jo kravle, før man kan gå.