|
Censur... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Censur... (/showthread.php?tid=80567) |
RE: Censur... - TioMalo - 05-11-2015 (05-11-2015, 06:07 PM)pbr Skrev:(05-11-2015, 03:49 PM)phrede Skrev:(05-11-2015, 03:46 PM)TioMalo Skrev:Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu. Nej, Peter. Jeg henviste ikke til dig. Du var - IMHO - en af de moderate som prøvede at blande sig så lidt som muligt og, ligesom Phrede, altid bered på at hjælpe. Ang. den børnehave sitet er (og alle andre sites ligeledes) synes jeg at her opføres meget, meget pænt sammenlignet med så meget andet. Og hvor der er mere end tre som mødes på nettet, er der allerede mindst tre alliancer, et par kammeratskaber og nogle som ikke kan klare hinandens meninger, sprog, kropslugt - vælg selv frit Mvh. John RE: Censur... - stenstrupigen - 05-11-2015 Nu kommer jeg langt ude fra sidelinjen af, men når dette er debatteret færdig vil det være god stil at slette alt indholdet. Masser af folk kikker på starten af tråden og ser ikke hvad startede denne lange besynderlige tråd. Folk udefra som er nye ser os som fjolser. Efter 2 år her, eller er det 4 Hvis nogen synes der er for meget censur, så prøv timezone. Der er dobbelt op af censur og ingen varsler. Træder du over grænsen bliver man bare smidt ud. Kristian Haagen skrev til mig at han røg ud, da der blev spurgt om hvad folk lavede i en weekend. Han arbejde på en bog sagde han og viste bogen. Han blev bandlyst med det samme, da moderator James Dowling, eller en anden moderator, mente at det var reklame for en bog. RE: Censur... - pbr - 05-11-2015 (05-11-2015, 06:35 PM)TioMalo Skrev: Nej, Peter. Jeg henviste ikke til dig. Du var - IMHO - en af de moderate som prøvede at blande sig så lidt som muligt og, ligesom Phrede, altid bered på at hjælpe. Tak John, det er jeg glad for at høre ! Og du har jo ret i, at der findes større børnehaver derude, men det behøver jo ikke, at være et eksempel til efterfølgelse ! RE: Censur... - Claus Tukjær - 05-11-2015 Frederik, jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen. Du gør et godt stykke arbejde. Fortsæt endelig med det. Jeg er blot lidt trist over at jeg ikke kender til den omtalte tråd RE: Censur... - phrede - 06-11-2015 MANGE tak, Claus!! RE: Censur... - Geodoc - 06-11-2015 (05-11-2015, 08:58 PM)Claus Tukjær Skrev: Frederik, jeg har skrevet det før og skriver det gerne igen. Du gør et godt stykke arbejde. Fortsæt endelig med det.Jeg har ikke skrevet det før; men skriver det gerne nu. Du gør et godt stykke arbejde. Fortsæt endelig med det. (05-11-2015, 08:58 PM)Claus Tukjær Skrev: Jeg er blot lidt trist over at jeg ikke kender til den omtalte trådDu skal ikke være trist. Du er ikke gået glip af noget. Højst et par sprængte overlædere. Med venlig hilsen - Geodoc RE: Censur... - baun - 06-11-2015 Det var nu en udmærket tråd......................... Til at illustrere hvad der sket hvis og når der ikke modereres. Den skulle faktisk have været stoppet langt tidligere end den blev. RE: Censur... - pbr - 06-11-2015 (06-11-2015, 12:15 PM)baun Skrev: Det var nu en udmærket tråd......................... RE: Censur... - Stensbjerg - 06-11-2015 Sådan er vi så forskellige... RE: Censur... - baun - 06-11-2015 Vi er nok forskellige, men reglerne er vel ens for alle? Nu er tråden jo fjernet så man kan ikke lige gå ind og sige hvor den skulle være stoppet, men der kan vel ikke være nogen af de der har læst tråden, der ikke mener, at adskillige forum regler blev overtrådt. Og ideen med regler er vel at overtrædelser skal stoppes. Man kan så være enig eller uenige i reglerne, men det er jo faktisk en anden snak. Man må forvente at moderatorene holder sig til de regler der er, men de skal naturligvis først opdage hvad der sker. |