|
Problemer med PrecisionTime.co.uk - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Problemer med PrecisionTime.co.uk (/showthread.php?tid=71006) |
Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - Sociologen - 25-02-2009 Henvendte mig til Precision Time i formiddags for at høre, om uret stadig var til levering efter fredag d. 27/2, og fik følgende svar: Citat:Yes, your watch is due in store on Friday. Do you want a Saturday delivery? OM JEG VIL??? Nedtællingen er begyndt... Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - jacob jensen - 25-02-2009 Glæd dig du har snart markeds flotteste diver i den prisklasse i dine hænder tillykke herfra Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - Tomcat27 - 25-02-2009 Har lige fået mail fra dem om at min Omega Railmaster kommer om 10 dage. så det er da 14 dage hurtigere end de først lovede. Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - Peter - 27-02-2009 Hej De største mærker har allerede sat deres priser op, grundet kursfald, og så er det jo ret heldigt at Oris ikke har gjort det endnu, men det kommer jo nok, hvis pundet bliver ved med at falde. MVH Peter Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - Sociologen - 27-02-2009 Så kom der endnu en mail fra Precision Time her dagen inden, jeg skulle modtage mit Oris-ur. Citat:Hello,(Mailen kom først, da jeg havde henvendt mig for at høre, om jeg kunne forvente at modtage uret i morgen - som lovet.) Altså: Heller intet ur denne weekend Denne proces er efterhånden gået hen og er blevet en 'farce' Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - Peter - 28-02-2009 Hej Englænderne sælger ret godt iøjeblikket grundet den lave pundkurs, men de respektive importører af Schweiziske ure skal afregne i Schweizerfranc, og det vil sige hvis pundet er faldet med 20% skal de give 20% mere for deres varer, og så vidt jeg forstår er det ur du har bestilt ikke på lager, så mit gæt er at de taber på den handel med dig, grundet at de skal have et hjem til den nye pris, men bare et gæt fra min side, men kan du få uret til den lovede pris, skal du bare holde ved, så held og lykke herfra. MVH Peter Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - TioMalo - 28-02-2009 Citat:Denne proces er efterhånden gået hen og er blevet en 'farce' Når man køber fra de her UK mellemmænd skal man bevæbne sig med tålmodighed. Det kan næppe komme bag på nogen at det ikke tager 3 til 5 dag men hellere 3 til 5 uger at modtage uret fra England - emnet er behandlet i 117 tråd her på forumet. Personligt synes jeg at det er stadigvæg en good deal. Den skal nok komme Herligt lørdag ! John Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - Mortenkoch - 28-02-2009 Jeg sidder selv i samme position. Jeg bestilte mit PO den 10. januar. Jeg har ikke fået en endelig leveringsdato at vide, men hvis de kan levere til den aftalte pris bevæbner jeg mig gerne med tålmodighed. Jeg får dog løbende mails om at de forsøger alt hvad de kan... desuden svarer de prompte på mine mails. Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - morgan - 02-03-2009 Hvis uret skal cleares i UK customs er det ikke fra EU.... Re: Problemer med PrecisionTime.co.uk - Sociologen - 02-03-2009 Troede faktisk, at uret komme fra Schweiz, hvor Oris-fabrikken ligger, men det gør det jo nok ikke, eftersom Precision Time ikke er officiel Oris-forhandler... Har det nogen praktisk betydning for mig, at uret ikke er fra et EU-land? |