Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 01-05-2010

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - gedionsen - 02-05-2010

Hej, er ny herinde, men det er der jo en grund til Icon_e_biggrin

Har købt dette Seiko Automatic 6139-7060 på eBay:

İmage
İmage
İmage

Da jeg var på udkig efter et nyt ur, kom jeg i tanke om et herligt Automatic min far havde da jeg var barn.
Det går lidt for hurtigt, men hellere det end for langsomt Icon_cool

Skriver nok lidt spørgsmål inde i den Japanske sektion senere i dag.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 02-05-2010

Velkommen til forum, gedionsen, og til lykke med din dejlige vintage Seiko Icon_e_smile Hvis du bruger søgefunktionen, så kommer der nogle spændende tråde op omkring uret Icon_e_wink

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Clubman - 02-05-2010

Ja, for mig er der ingen weekend uden konfirmationer, i denne tid Icon_e_surprised .

Jeg brugte mit ”nye” 16800 og et 14060, til denne festlige dag Icon_cool .

İmage

İmage

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 02-05-2010

Flot match, Palle Icon_cool

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Clubman - 02-05-2010

Joepete Skrev:Flot match, Palle Icon_cool

Takker John Icon_exclaim .

Man må jo benytte sådan en lejlighed, til at bære sine ”lækkerier” Icon_mrgreen .

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 05-05-2010

Hej

Det må være en af grundene til at man er udstyret med to arme, altså for at bære to ure på sammetid. Icon_e_biggrin

MVH Peter Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - morten b - 05-05-2010

peter Skrev:Hej

Det må være en af grundene til at man er udstyret med to arme, altså for at bære to ure på sammetid. Icon_e_biggrin

MVH Peter Icon_e_biggrin

NEMLIG PETER!!!

Det er ren klasse det der Clubman!!!

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Clubman - 06-05-2010

morten b Skrev:
peter Skrev:Hej

MVH Peter Icon_e_biggrin

NEMLIG PETER!!!

Det er ren klasse det der Clubman!!!

Tak Tak Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 06-05-2010

Netop hjemkommet idag: SKX007J Icon_e_biggrin Den svigter ikke - snarere tværtom, så imponerer den en garvet Seikoholiker: For en god tusse har jeg fået pæn kasseforarbejdning, robusthed, god præcision, ringe servicebehov og super lume. Skulle man kun have et enkelt ur til det hele ( Icon_e_surprised UHA Icon_e_surprised ), så kunne denneher sagtens være med i opløbet Icon_e_wink Icon_e_biggrin

İmage