Urdebatten / Urforum
Hvad køres der i herinde.? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Tråd: Hvad køres der i herinde.? (/showthread.php?tid=58825)

Re: Hvad køres der i herinde.? - Avantismo - 11-04-2015

Der er en sjælden bil. Tror ikke jeg har set en i gadebilledet i flere år. Jeg bor i København.

Re: Hvad køres der i herinde.? - Claus_K - 11-04-2015

Avantismo Skrev:Der er en sjælden bil. Tror ikke jeg har set en i gadebilledet i flere år. Jeg bor i København.

Helt bestemt... der er vist ca. 20 stk. i DK...

Et helt utroligt sammentræf var det, at jeg så en af dem nær min bopæl (Valby, Kbh) samme dag som jeg havde købt min egen Icon_e_ugeek

Re: Hvad køres der i herinde.? - khbk - 11-04-2015

Til lykke med Hondaen.
Jeg har set et par stykker i Odense.
Der var en meget gul til salg brugt for et par år siden hos den lokale forhandler.
Ikke dårlig, ikke dårlig!
8000 omdr./min eller mere?
/
Kristen

Re: Hvad køres der i herinde.? - Stensbjerg - 11-04-2015

Præcis sådan min Civic kørte med 160hk fra en 1.6 ł motor
Skete der ikke meget under 6000 omdr men når den gik over var det med at være klar ved joystikket
For den gik til 9500omdr in no time og så var det tid til næste gear. Icon_e_biggrin1

Men en sjov bil som flat out viste 225 km/t hvilke jeg syntes er pænt for en 1.6,
Den overraskede mange. Icon_e_biggrin1

Din køre helt sikkert bedre under 6 fordi den har flere kubik Icon_cool

Re: Hvad køres der i herinde.? - peterkaa - 12-04-2015

KimT Skrev:Jeg faldt lige over et par billeder af min gamle CX´er og kom til at tænke på dit indlæg. Det er godt nok mange år siden, men jeg synes stadig den fortjente en "deling" Icon_e_biggrin1

İmage
İmage
İmage

Oh, yeah, den vilde custom model med mindre baghjul og peanut tank, for dat Harley Sportster-feel Icon_e_smile

Rokkede en F800GS i bjergene nord for L.A. I dag, fantastisk natur og snoede veje overalt!! Motorcykler i DK giver ingen mening når man har prøvet det her.

Var så heldig at en lokal tog mig med ind på nogle af deres lokale off-road trails, smilet i hjelmen var bredt :-D

İmage

İmage

İmage

Re: Hvad køres der i herinde.? - Claus_K - 12-04-2015

khbk Skrev:Til lykke med Hondaen.
Jeg har set et par stykker i Odense.
Der var en meget gul til salg brugt for et par år siden hos den lokale forhandler.
Ikke dårlig, ikke dårlig!
8000 omdr./min eller mere?
/
Kristen

9.200 Icon_hello

RE: Hvad køres der i herinde.? - Joepete - 08-05-2015

Jeg har skiftet min 15 år gamle E46 ud med en 3 år gammel A3, 2,0 TDI med 39K på tælleren. Nu er jeg klar til de næste 150.000 km Icon_blink

Hav en god weekend, ALLESAMMEN Icon_Up

İmage

RE: Hvad køres der i herinde.? - brauer - 08-05-2015

(08-05-2015, 01:55 PM)Joepete Skrev: Jeg har skiftet min 15 år gamle E46 ud med en 3 år gammel A3, 2,0 TDI med 39K på tælleren. Nu er jeg klar til de næste 150.000 km Icon_blink

Hav en god weekend, ALLESAMMEN Icon_Up

İmage
Det er en super lækker bil, min far købte en magen til sidste år

Hvad køres der i herinde.? - KimT - 09-05-2015

Ja, dejlig bil John. Tillykke med den.

RE: Hvad køres der i herinde.? - Joepete - 09-05-2015

TAK skal I have! Jeg er super glad for den!! Og efter fælg-skiftet (til de på billedet) er den blevet lidt mere "levende" end ab fabrik. De originale 16" fælge bruger jeg som vinterfælge, når den tid kommer Icon_blink Nu venter jeg blot på at skulle til motor optimering på rullefelt hos Hessteknik, og have de sidste små detaljer på plads omkring bolte og udstødning - man er vel nørd med andet end ure Icon_blink Icon_flov

Nyder du stadig din dejlige BMW, Kim?