|
Jaeger LeCoultre-drømme - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Jaeger LeCoultre-drømme (/showthread.php?tid=82379) |
RE: Jaeger LeCoultre-drømme - onkeldunkel - 07-07-2018 (06-07-2018, 02:03 PM)phrede Skrev: Hahaha! Ja, de ure er ret forskellige og JLC "afløser" som sådan ikke 5007eren på andet end på budgetposten.5007 er et rigtig flot ur, som også står på min (lange) ur ønskeseddel :-). Mht. langtidsholdbar, så er det min personlige erfaring, at det er et farligt begreb at bruge i relation til ure eller ihvertfald et begreb med en meget bred definition :-). Størrelse er forøvrigt en sjov ting - jeg er normalt mest til store ure, men efter jeg har fået mit Overseas som "kun" er 42,5mm og har gået en del med det, så virker de andre ure meget store :-). Så det er i høj grad et spørgsmål om tilvænning/hvad man er vant til at gå med. Jaeger LeCoultre-drømme - phrede - 13-07-2019 Endnu en gang kunne jeg ikke modstå fristelsen... dette faldt i hatten: ![]() ![]() -via iPhone RE: Jaeger LeCoultre-drømme - KOP - 13-07-2019 Tillykke med et i mine øjne superfed klassiker RE: Jaeger LeCoultre-drømme - cfnissen - 13-07-2019 (13-07-2019, 12:09 AM)phrede Skrev: Endnu en gang kunne jeg ikke modstå fristelsen... Det forstår jeg altså godt. Det er stadig et smukt og smil-fremkaldende ur! Tillykke, Claus Jaeger LeCoultre-drømme - phrede - 13-07-2019 Mange tak! Ja, altså jeg havde også muligheden for noget "publikum" ville sige var 4000x federe, men det noble rammes perfekt i dette for mig, og er en helt perfekt kontrast til mine andre, mere robuste, ure. -via iPhone Jaeger LeCoultre-drømme - cfnissen - 13-07-2019 (13-07-2019, 08:46 PM)phrede Skrev: Mange tak! 4000x federe lyder spændende. Kan jeg købe en vokal? ![]() Claus Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Jaeger LeCoultre-drømme - onkeldunkel - 13-07-2019 Fantastisk flot, enkelt og klassisk ur (og så har det månefase) :-). Stort tillykke med det Jaeger LeCoultre-drømme - ultoman - 14-07-2019 (19-05-2018, 11:30 PM)phrede Skrev: Er Polaris Memovox reelt begrænset iøvrigt? Jeg mener, det kan jo bestilles på Jaegers hjemmeside... Det er sat til 2.000 stk, så når vi snakker den prisklasse er limited edition måske liiige at presse den. Så man kan måske sige at det er limited i den forstand at det nu kun kan købes i deres egne butikker. Tillykke med dit ultra thin, det er underspillet på den helt rigtige måde (har det selv med sort skive) Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Jaeger LeCoultre-drømme - KimT - 14-07-2019 (13-07-2019, 08:46 PM)phrede Skrev: Ja, altså jeg havde også muligheden for noget "publikum" ville sige var 4000x federe, men det noble rammes perfekt i dette for mig, og er en helt perfekt kontrast til mine andre, mere robuste, ure. Hvis du mener at ved at vælge et Rolex vil "almindelige" mennesker synes det er federe, så har du valgt helt rigtigt Godt valg RE: Jaeger LeCoultre-drømme - willy - 14-07-2019 Beautiful watch. |