|
ny Rolex butik i illuminerede - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: ny Rolex butik i illuminerede (/showthread.php?tid=81418) |
RE: ny Rolex butik i illuminerede - stenstrupigen - 14-08-2016 (14-08-2016, 11:46 AM)Stensbjerg Skrev: En evt. Kommissionsløn ville ikke være en deal breaker for mig, Må sige at for mig var det en fed følelse af at leve ar salg af ure og smykker, som følger med, og gode rabatter. Jeg tror det var faglig stolthed, der meldte sig. Men arbejdstiderne er ikke noget at råbe hurra for og lønnen er ikke så stor. Men så igen. Det drejer sig ikke om hvad man tjener men hvad man bruger. RE: ny Rolex butik i illuminerede - Stensbjerg - 14-08-2016 Der kan jeg så blot konstatere at vi er forskellige, fred med det. RE: ny Rolex butik i illuminerede - maclerche - 14-08-2016 (13-08-2016, 09:19 PM)issing Skrev: Jeg kender et par stykker i midt/slut 40'erne, der alle er kaldt til samtale hos dem. Jamen så er de jo også stadig ganske unge RE: ny Rolex butik i illuminerede - Avantismo - 14-08-2016 Alder har overhovedet ingen betydning, hvis man tager kunderne seriøst og giver en god betjening. RE: ny Rolex butik i illuminerede - Claus Tukjær - 16-08-2016 De bedste sælgere jeg kender i dag, er modne folk. Tvivler på at man "foretrækker" unge til sådan et job. Det gør man oftest når man vil have billige folk ind, og det er ikke vejen frem for sådan en butik. Mon ikke de stjæler lidt godt personale fra de eksisterende butikker? Det ville jeg gøre. I øvrigt er jeg på ren provision hver måned, og det går ganske udemærket RE: ny Rolex butik i illuminerede - stenstrupigen - 16-08-2016 (16-08-2016, 01:53 PM)Claus Tukjær Skrev: De bedste sælgere jeg kender i dag, er modne folk. Tvivler på at man "foretrækker" unge til sådan et job. Det gør man oftest når man vil have billige folk ind, og det er ikke vejen frem for sådan en butik. Mon ikke de stjæler lidt godt personale fra de eksisterende butikker? Det ville jeg gøre. Jeg kan godt huske da jeg var i butik og den lidt dårlige stemning da kunne ses efter nogen fik store salg og andre fik små og nogen arbejdede på et stort salg og når kunden kom og afsluttede tog en anden over. Så ved provision skal man have rene linjer med mindre man styrer sin egen butik og ikke har andre provisionssælgende ansatte. Jeg solgte engang en ring til 49.000 kr på 3 min. Sagen var bare den at kunden havde været i butikken 2 gange og snakket med min chef + en anden kollega i over en halv time sammenlagt i den foregående uge. Min chef var lettere irriteret på mig og skyndte sig da også at slå tallet ind som hendes eget salg Men heldigvis i dag kører alt på mine egne betingelser. Jeg var også i Fona engang, for 17 år siden, og man kunne vinde en rejse til USA til den bedst sælgende i hele landet. Da var vi enige om at den bedst sælgende i butikken skulle have en chance, da han var nr 2 i hele landet, så vi slog vores salg ind på hans nummer. Men noget gik galt og da han vandt fik han ikke rejsen til USA alligevel. Fona var nok allerede dengang ved at kollapse. |