|
Censur... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Censur... (/showthread.php?tid=80567) |
Censur... - jacobzimmer - 05-11-2015 Enig. Jeg er tilhænger af det traditionelle forum, fordi der oftest bliver gået mere i dybden med enerne! Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Censur... - phrede - 05-11-2015 (05-11-2015, 02:56 PM)willy Skrev: Amazing! I just recieved a warning from Phrede.No explanation,just the words YOU HAVE NOW BEEN WARNED. Hvad er egentligt dit formål med dette indlæg? Forklaringen står vel i starten af denne tråd? Du omtaler mig som om jeg er fjenden?? RE: Censur... - phrede - 05-11-2015 (05-11-2015, 01:24 PM)TioMalo Skrev: Og meget kort; når vi nu ønsker det bedste og vil udvikle siden - inkl. debatkulturen her - skal vi huske at debat betyder også at man godt kan krydse kårde og at være uenige.HELT sikkert, hvis vi alle bare går rundt og er enige ville det vel være nogle usædvanligt kedelige debatter, vi vill have :D Det eneste jeg beder om, er at folk ikke skal blive for personlige og grove. Jeg kan godt ægre mig lidt over at jeg ikke tog mig de timer det ville kræve og læste/slettede beskeder efter behov da tråden for mig var super interessant rent sagligt, men på et eller andet tidspunkt må man give op og trykke på den store-slette-knap når det stikker for meget af. Kald det bare en procentvægtning af brugbare og ikke brugbare indlæg... RE: Censur... - TioMalo - 05-11-2015 Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu. Synes at jeg lige skrev at jeg opfatter dig som moderat... uden at tale om en bestemt sag. Mvh. John RE: Censur... - phrede - 05-11-2015 (05-11-2015, 03:46 PM)TioMalo Skrev:Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu. Skal vist passe på at jeg ikke bliver for nærtagende, men jeg henviste bare til at du skrev "...forgæves, du var jo en af de voksne og.." -og lagde mærke at du skrev at jeg "var" og altså ikke "er mere", hvis du kan følge mig ? RE: Censur... - willy - 05-11-2015 (05-11-2015, 03:39 PM)phrede Skrev:Sorry if you think that,because you are still a nice guy in my world(05-11-2015, 02:56 PM)willy Skrev: Amazing! I just recieved a warning from Phrede.No explanation,just the words YOU HAVE NOW BEEN WARNED. RE: Censur... - MadsA - 05-11-2015 Jeg har læst Kims begrundelse for valget af farverne på dette forum, men jeg vil stadig opfordre jer til at genoverveje valget For at sætte ord på, så er det overhovedet ikke hyggelige farver RE: Censur... - mikkelbl - 05-11-2015 (05-11-2015, 05:06 PM)MadsA Skrev: For at sætte ord på, så er det overhovedet ikke hyggelige farver Reelt set er sort, hvid og grå ikke farver, men toner. /Mikkel Malermester Madsen: "Jeg maler i alle farver, bare det er sort." RE: Censur... - MadsA - 05-11-2015 Modtaget RE: Censur... - pbr - 05-11-2015 (05-11-2015, 03:49 PM)phrede Skrev:(05-11-2015, 03:46 PM)TioMalo Skrev:Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu. Jeg tror, at John henviste til mig og til min tid som moderator på det gamle vintageure.dk - om han har ret vil jeg ikke beskæftige mig med overhovedet, men blot konstatere, at tingene ikke har ændret sig fra brugerside fra det gamle vintageure.dk og til nu ................ det er en ligeså stor børnehave som tidligere, når folks ego bliver trådt for nær og når gamle "fjendskaber" graves op !! |