Urdebatten / Urforum
Fristet igen..... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Fristet igen..... (/showthread.php?tid=80534)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8

Fristet igen..... - KimT - 09-11-2015

Nu er jeg ikke den store romantiker (bare spørg Linda) så det går nok Icon_lol

Fristet igen..... - KimT - 09-11-2015

Per Baun..... Uret vejer 166 gram med led nok på til at passe min fede arm.

Versionen i titanium var meget lettere.

RE: Fristet igen..... - MadsA - 09-11-2015

(09-11-2015, 08:40 PM)KimT Skrev: Nu er jeg ikke den store romantiker (bare spørg Linda) så det går nok Icon_lol

Nej, det anede mig, da du lod hende stå helt alene i biografen  Icon_lol

Glemte i øvrigt at sige tillykke med uret!  Icon_smil

RE: Fristet igen..... - pbr - 09-11-2015

Stort tillykke med uret !! - jeg synes, at det er et vildt flot ur !!! Og jeg er faktisk vild med farven på Luminovaen, som jeg slet ikke ser som "fake patina", men mere som en del af urets udtryk.

Det er et ur, som med jævne mellemrum har "rykket i mig", men jeg er bare ikke sikker på, om jeg vil kunne undvære dato ! Icon_e_confused

Lænkens blanke led ville jeg dog nok få matteret straks, idet det i mine øjne passer meget bedre til uret - se f.eks. lænken på "Spectre" modellen ! Det var en "pakke" der godt kunne friste mig over evne .......... er vild med "lollipop" sekundviseren !! :-D

Fristet igen..... - jacobzimmer - 09-11-2015

Glæder mig til at se lænken matteret Kim :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

RE: Fristet igen..... - KimT - 09-11-2015

(09-11-2015, 08:45 PM)MadsA Skrev:
(09-11-2015, 08:40 PM)KimT Skrev: Nu er jeg ikke den store romantiker (bare spørg Linda) så det går nok Icon_lol

Nej, det anede mig, da du lod hende stå helt alene i biografen  Icon_lol

Ha ha, hun brokkede sig også Icon_e_wink

RE: Fristet igen..... - baun - 09-11-2015

(09-11-2015, 08:42 PM)KimT Skrev: Per Baun..... Uret vejer 166 gram med led nok på til at passe min fede arm.

Versionen i titanium var meget lettere.

Titanium er ca 30% lettere end stål. Hvis man antager at værk og glas vejer 40 g er der 120 (hvis man fraregner et par led) og dvs at der vil være 86 g titanium. Uret vil så samlet lande på 126 g.

Det er en overvejelse værd, men meget tæt på mit Hour Vission hvad angår vægt. Måske lige i overkanten

RE: Fristet igen..... - KimT - 09-11-2015

(09-11-2015, 08:50 PM)pbr Skrev: Stort tillykke med uret !!  - jeg synes, at det er et vildt flot ur !!! Og jeg er faktisk vild med farven på Luminovaen, som jeg slet ikke ser som "fake patina", men mere som en del af urets udtryk.

Det er også der jeg er nået til Icon_smil

(09-11-2015, 08:50 PM)pbr Skrev: Det er et ur, som med jævne mellemrum har "rykket i mig", men jeg er bare ikke sikker på, om jeg vil kunne undvære dato !  Icon_e_confused

Jeg er heldigvis ikke så gammel som dig, så jeg kan (endnu) godt huske datoen helt af mig selv Icon_lol Icon_rul

RE: Fristet igen..... - pbr - 09-11-2015

(09-11-2015, 09:23 PM)KimT Skrev:
(09-11-2015, 08:50 PM)pbr Skrev: Det er et ur, som med jævne mellemrum har "rykket i mig", men jeg er bare ikke sikker på, om jeg vil kunne undvære dato !  Icon_e_confused

Jeg er heldigvis ikke så gammel som dig, så jeg kan (endnu) godt huske datoen helt af mig selv Icon_lol Icon_rul

Damn ................ all out of snappy comebacks !!!  Icon_head Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1

RE: Fristet igen..... - T.Hansen - 09-11-2015

Kæmpe tillykke Kim, fedt ur, andet er der vist ikke at sige til det. Her syntes jeg virkelig at natoremmen giver så meget mening, så på med den i en fart :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk