|
Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november (/showthread.php?tid=77732) |
Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - mnielse - 05-10-2012 Baun Skrev:Jeg skriver John N. på listen og så er der lukket. John Nielsen eller Jon Nielsen Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - baun - 05-10-2012 Jon Nielsen, sorry vh baun Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - hannover_dk - 05-10-2012 jonnielse Skrev:Queen eller hvad du måtte ønske - jeg har en ikke så behagelig men utrolig tydelig sangstemme - jeg kan sagtens hoppe på på en hvilket som helst station DSB stopper ved - Odense f.eks både ud og hjem, er bare gerne fri for bilen, og prisen ender ret ens ligemeget hvadhannover_dk Skrev:jonnielse Skrev:Av er der plads til en til?Og hvis du kører fra Sjælland og IKKE overnatter- kan du smide ha mig med og retur fra en station der forbinder Nyborg med det dystre København?? vh Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - pbr - 05-10-2012 Lars Skrev:pbr Skrev:Er der flere fra Viborg da ? Det havde jeg helt glemt - Camaro har sendt mig en pb, så vi finder ud af noget Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - mnielse - 05-10-2012 hannover_dk Skrev:Queen eller hvad du måtte ønske - jeg har en ikke så behagelig men utrolig tydelig sangstemme - jeg kan sagtens hoppe på på en hvilket som helst station DSB stopper ved - Odense f.eks både ud og hjem, er bare gerne fri for bilen, og prisen ender ret ens ligemeget hvadDu siger bare til hvor jeg skal samle dig op og hvilket tidspunkt. Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - hannover_dk - 05-10-2012 jonnielse Skrev:Queen eller hvad du måtte ønske - jeg har en ikke så behagelig men utrolig tydelig sangstemme - jeg kan sagtens hoppe på på en hvilket som helst station DSB stopper ved - Odense f.eks både ud og hjem, er bare gerne fri for bilen, og prisen ender ret ens ligemeget hvad Du siger bare til hvor jeg skal samle dig op og hvilket tidspunkt.[/quote] Det flasker sig jo - jeg har også fået en PB fra Mr Holm som kører fra Espergærde så vi ser hvad der kan blive en succes og genere den stakkels vognfører mindst muligt - bliver et herligt møde. Hvad skal man ha med. Jeg har jo ikke en samling 45mm++ ure af ny dato, men dog 45 et par stykker mindst i lidt ældre kronoer Zenith og Bundeswehr fra Heuer - men ellers vil jeg da lige vise Per B et par Omegaer som jeg har haft billeder her af, men eller ikke vist - og så - mine Aquatimers - som jo er lidt startet op af Peter Halse der solgte den første som vrag til mig (til 100% ok pris) dem skal jeg ha med, selv om den bedste trænger til skift i vintage farve på den ene viser - og når ja - Hvad skal man tage med mon? vh Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - Lars - 05-10-2012 John Du kan da ikke være i tvivl CHRONOGRAPHER jo ældre jo bedre.... Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - hannover_dk - 05-10-2012 Lars Skrev:JohnDet kan jeg jo nok klare lidt af Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - Lars - 06-10-2012 Re: Mini G2G på vestfyn 17. - 18. november - Jette - 09-10-2012 Suk, det gik jeg glip af - bare fordi jeg har været i Sydafrika og skyde løver. Lyder ellers godt. |