|
Konkurrence.............. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Konkurrence.............. (/showthread.php?tid=74547) |
Re: Konkurrence.............. - Nopanic - 02-09-2010 Så fik jeg også fundet på noget Min Hund og min kæreste betyder alt for mig, så de har givet en hånd og en pote med til dette billede.
Re: Konkurrence.............. - KimT - 05-09-2010 Endnu et lille bump"" med en opfordring til flere deltagende indlæg Re: Konkurrence.............. - Mr. Korsbek! - 05-09-2010 Her er så mit....... ![]() Den fedeste diver ever og min ynglingsfarve som er lilla, hvilket også er min datters ynglingsfarve. Re: Konkurrence.............. - KimT - 07-09-2010 5 dage tilbage, og stadig masser af plads til flere indlæg Se første indlæg for deltagende billeder, so far. Re: Konkurrence.............. - jkjaers - 08-09-2010 Jeg Vil da også være med. Jeg er lidenskabelig hifi-entusiast og musikelsker..... Billedet er skudt på min pladespiller!
Re: Konkurrence.............. - KimT - 08-09-2010 jkjaers Skrev:Jeg Vil da også være med.Lækkert billede og sammenhæng Re: Konkurrence.............. - Geodoc - 08-09-2010 Første forsøg med kameraet, som ClausK havde til salg på "Køb & Salg" - (Nu er det kun fotografen, der skal "opdateres") Da jeg heller ikke "lige havde nogle børn ved hånden" - i hvert fald hvad jeg ved af; er jeg gået i den "nørdede grøft", og indsender et billede af min urinteresse sammen med mit vigtigste arbejdsredskab. ![]() .... det med det nørdede, fortjener måske en lidt opblødende forklaring. - Jeg er vild med at sætte mig ind i og forstå, hvordan "ting" virker. I den interesse går jeg ofte efter den specielle, sublime eller udfordrende teknik. På billedet er totalstationen også en parallel til modsætningen mellem de mekaniske ure og quartz urene. For 40-50 år siden var et måleinstrument optisk! ligesom et ur var mekanisk! - og ingen havde set en udvikling i retning af at kombinere sublim optik med brugerstyret elektronik i form af doppler laser og computerkraft. Den nedenstående billedcollage forklarer de bløde værdier af det "nørdede" konkurrencebillede. ![]() Udover fornøjelsen ved at arbejde med avanceret, nøjagtigt og pålideligt grej; - så bliver grejet "slæbt med" til alle mulige afkroge af landet, til store - små vandløb, øde eller byvandløb og de flotteste naturoplevelser på alle årstider. .... og det er oplevelser ligeværdige med glæden over "godt grej". Med venlig hilsen - Geodoc Re: Konkurrence.............. - hannover_dk - 08-09-2010 Geodoc Skrev:Da jeg heller ikke "lige havde nogle børn ved hånden" - i hvert fald hvad jeg ved afGanske off-topic, men et lille råd jeg selv følger: Vær god mod alle børn du møder, du ved aldrig om det er dine egne Re: Konkurrence.............. - TDN - 08-09-2010 Hermed mit bidrag. Mit "måneur" fra 1967. Det var dette ur som jeg fik af min far og historien om Apollo 11 (hvor jeg som to årig fascineret fulgte det på tv) der vækkede min interresse for ure, og førte til jeg i dag samler Omega vintage ure. Mvh. Thomas Re: Konkurrence.............. - KimT - 08-09-2010 Geodoc Skrev:Første forsøg med kameraet, som ClausK havde til salg på "Køb & Salg" - (Nu er det kun fotografen, der skal "opdateres")Som altid, et læseværdigt indlæg |