Urdebatten / Urforum
Nyt ur bestilt! UPDATE: Nu med billeder. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Nyt ur bestilt! UPDATE: Nu med billeder. (/showthread.php?tid=73204)

Sider: 1 2 3 4 5

Re: Nyt ur bestilt! - Tukjær - 12-01-2010

timmovitz Skrev:Det er fand'me en nice ursamling. Solgte du Oris? Synes de 47mm er samme str som Omega PO? Er der markant vægtforskel ml. titanium og stål?
Omega Planet Ocean er lidt mindre end Oris'en. Men på grund af den specielle kasse virker Oris'en ikke større....

Der er en del forskel på vægten.... Hvor meget ved jeg ikke...

Af disse ure, har jeg kun Tissot LeLocle tilbage. Det var mit først automatiske ur, så det bliver ikke solgt..... Der er sket meget på det sidste år....

Re: Nyt ur bestilt! - nemauen - 14-01-2010

Så er uret afsendt! Kommer enten i morgen eller på mandag!

Re: Nyt ur bestilt! - nemauen - 15-01-2010

Det kom i dag. Havde aftalt med Fedex at levere til min hjemmeadresse i stedet for min firmadresse som først planlagt, da jeg ligger syg.

Men det har de så ikke fattet alligevel, da de har afleveret det ude på mit arbejde, SUPER!

Re: Nyt ur bestilt! - jkjaers - 15-01-2010

nemauen Skrev:Det kom i dag. Havde aftalt med Fedex at levere til min hjemmeadresse i stedet for min firmadresse som først planlagt, da jeg ligger syg.

Men det har de så ikke fattet alligevel, da de har afleveret det ude på mit arbejde, SUPER!
Jeg føler med dig!
Glæder mig til at se nogle billeder,

Re: Nyt ur bestilt! - nemauen - 15-01-2010

jkjaers Skrev:
nemauen Skrev:Det kom i dag. Havde aftalt med Fedex at levere til min hjemmeadresse i stedet for min firmadresse som først planlagt, da jeg ligger syg.

Jeg føler med dig!
Glæder mig til at se nogle billeder,
Tak Jesper. :)

Jeg har dog fået det hentet af omveje, en super herlig kollega der kørte det hen til min kærestes arbejde, som kunne tage det med hjem.

Så stor tak til kollegaen. Var lige nede forbi Krognos og få indstillet lænken, super service af Jørgen til billige penge, flink mand! Tog ind til ham på baggrund af anbefalinger herinde fra.

Skal nok få taget nogle billeder - i aften regner jeg med.

Re: Nyt ur bestilt! - nemauen - 16-01-2010

Så er der billeder!

De blev sgu ikke så gode, havde skudt en del flere med kassen og såen - men mange af dem blev helt slørede, tror jeg har kasseret 50%. Icon_e_biggrin

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Re: Nyt ur bestilt! UPDATE: Nu med billeder. - jacob jensen - 16-01-2010

En rigtig flot Oris diver Icon_cool
hvordan passer størrelsen dig Icon_question

Re: Nyt ur bestilt! UPDATE: Nu med billeder. - nemauen - 16-01-2010

jacob jensen Skrev:En rigtig flot Oris diver 8)
hvordan passer størrelsen dig :?:
Vi er på grænsen til for stor, men synes Planet Ocean 45,5mm virker meget større.

Den sidder fint på håndlædet, men må hellere ikke blive meget større. Alt i alt er jeg rigtig tilfreds med den, og er bange for min Certina ikke får meget armtid. :D

Re: Nyt ur bestilt! UPDATE: Nu med billeder. - jacob jensen - 16-01-2010

Er du til dykker og store ure så (må du næsten være Icon_cool )
så tror jeg heller ikke du skal regne med at se den Certina ret meget på armen Icon_e_wink

Oriset er da også meget federe (ihvertfald i min bog Icon_e_biggrin )

Re: Nyt ur bestilt! UPDATE: Nu med billeder. - nemauen - 16-01-2010

jacob jensen Skrev:Er du til dykker og store ure så (må du næsten være 8) )
så tror jeg heller ikke du skal regne med at se den Certina ret meget på armen :wink:

Oriset er da også meget federe (ihvertfald i min bog :D )
Ny hobby, er sgu til lidt af det hele. :)

Rolex, JLC, Omega er alle ure jeg skal eje på et tidspunkt. :P - Men vi ta'r det lige et prisleje af gangen!