|
hobby ud over ure.??? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: hobby ud over ure.??? (/showthread.php?tid=73143) |
Re: hobby ud over ure.??? - Lundmose - 09-01-2010 Lidt sjovt at sidde og læse folks øvrige interesser Mine: Ure naturligvis Biler.. Primært italienske, herunder både nye og gamle, fra Fiat til Ferrari! Kaffe/espresso Designer møbler, og indretning generelt B&O Røde og hvide vine!! Hertil en dejlig middag! Italien generelt Lækre bøger - er ikke den store læser, men ejer mange bøger omkring mine interesser, og er hele tiden på jagt efter bøger jeg kan lide at have liggende fremme osv.! Eks. herpå en julegave - "Mini Watch Bible".. Eller "Den Store Blærerøv".. Eller "Danske designklassikere".. osv.! Re: hobby ud over ure.??? - taylor210 - 11-01-2010 bjorn_e58 Skrev:Thjaa - hvis vi nu i stedet for "hobby" - det lyder s'gu lidt hobby-agtigt Jeg er helt med på den klassiske musik. Specielt Bach og Goldberg variationer, som jeg mener må være noget af det smukkeste der nogensinde er skrevet. Jeg har også bege Goulds indspilninger, men min yndlingsversion er nu Andras Schiffs anden udgivelse med Goldberg var. Nå, andre interresser. Ja, altså ikke kun klassisk musik, men også mere generelt. Spille selv guitar, så guitaren må godt have en fremtræden rolle i det musik jeg hører. Og så er guitarer jo nok min anden hobby. Har efterhånden samlet mig nogle stykke som jeg er rigtig glad for. Knive - Der er ikke noget så godt som en ordentlig køkkenkniv. Re: hobby ud over ure.??? - Joepete - 11-01-2010 Jeg er en fattig-røv fra landet, så det afspejler sig i mine interesser: Mine piger - ingen kommer i nærheden af mine tøser Ure - billige Seiko plus det løse Musik - noget jeg har oplevet, så primært 80´erne Fodbold - her kan jeg udvikle, præge og hente lidt mønter som instruktør, konsulent og træner Pædagogik - jeg brænder for faget og udbredelsen af forståelsen for dette Vin - det bedste køb for pengene ... damn, det er ikke japansk Biler - totalt afstressende at gå og nusse, pudse og ordne min gamle Audi. Selv om hustruen har en Ford, så får den også en tur hver anden uge Her er de så - mine favorit piger:
Re: hobby ud over ure.??? - phra - 11-01-2010 Hej med jer.. Mine interesser er. - Løb og generel Træning samt kroppens velvære. - Anatomi og Fysiologi - Fodbold, både som aktiv og på skærmen:) - Min første bil peg 206 xr 1,6. er så glad for den - Min Dejlige kæreste som jeg har på niende år. - Historie, ikke at jeg ved så meget om den (endnu), men jeg synes det er spændende læsning (specielt Julius C, og Ulven Lupus) - Derudover læser jeg lidt bøger (tvang, min kæreste er boghandler,haha.) og aviser. God dag til alle. Phra/ Keep smiling - life is great. Re: hobby ud over ure.??? - hannover_dk - 11-01-2010 taylor210 Skrev:Knive - Der er ikke noget så godt som en ordentlig køkkenkniv.Så skal du da ha fat i vort gode medlem og good guy JJS aka Jens Jørgen Schiermer og lokke ham til at sælge dig en god kniv. De er SUPER og unike - http://www.jjsknives.com Kan anbefales - også skafterne er unikke vh Re: hobby ud over ure.??? - hannover_dk - 11-01-2010 Joepete Skrev:Jeg er en fattig-røv fra landet, så det afspejler sig i mine interesser:Vilket skønt billede. du er heldig vh Re: hobby ud over ure.??? - gufle - 14-01-2010 Jeg har følgende hobbyer ud over ure: Spiller aktivt hardball (Milsim) Spor 1 modeltog og modelbyg Hifi Re: hobby ud over ure.??? - Fumle - 14-01-2010 Gufle Skrev:Jeg har følgende hobbyer ud over ure: Haaaaaaaaaa Hardball, det var dage, har selv spillet siden den spæde start i Denmark for over 15 år siden, med træk og slip...Desuden også en masse paintball i Novice Leage EU Re: hobby ud over ure.??? - Mortenkoch - 31-01-2010 det er sjovt at nogle ting går igen ved flere brugere (nok ikke helt tilfældigt) Designmøbler - primært dansk design Biler - primært sportsvogne Rejser - primært hele verden Re: hobby ud over ure.??? - Stinger - 02-02-2010 MortenKoch Skrev:det er sjovt at nogle ting går igen ved flere brugere (nok ikke helt tilfældigt) Men også meget forudsigeligt at disse ting går igen. Jeg tror også at et flertal af finere urinteresserede vil værdsætte®: -Finere skriveredskaber -Læderprodukter (sko, tasker, punge) -God vin/spiritus Det er min erfaring at man kan bringe disse emner på banen med en urkender uden at gå HELT galt i byen. Om man så vil kalde det feinsmeckeri, pyntesyge eller materialisme er en anden sag Længe leve levemændende |