|
Så hjælp mig dog Baun!!! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Så hjælp mig dog Baun!!! (/showthread.php?tid=69974) |
- Joepete - 21-09-2008 Hvis det ikke skal være funky, så er bjørns forslag godt ! Lommeur med flot kæde. - Lars - 21-09-2008 Hej, ja det ville da ikke være dårligt med et lommeur, et med spilleværk eller selvaktiverende timeslag, nåååååå nej det går ikke det var jo ikke €. Sorry glem mit forslag. - Sogge_phpbb3_import15729 - 22-09-2008 Nice! Der er godt nok ikke vest til habitten, men det kunne der komme. Rigtig flot billede også, hvor skivens afspejling i låget giver mindelser om Dali's "smeltende" ure. Skal dog lige vænne mig til tanken om et lommeur. Tak Bjørn! - Sogge_phpbb3_import15729 - 04-10-2008 Hej Alle, Nå - så oprandt dagen hvor min bedste ven skal giftes. Jeg vil gerne takke for alle input, det var en inspirerende fornøjelse at læse. Valget faldt af forskellige årsager (som det tager for lang tid at uddybe lige nu) på et Armani AR4602 Meccanico, som jeg fik til en yderst favorabel pris på Ebay. Jeg viser lige et par skud af uret, som trods sine 44 mm stadig udstråler dress-ur: ![]() ![]() ![]()
- Elbæk - 04-10-2008 Stadig ikke min kop the Men, helt sikkert et interessant ur. Det står helt fint til den stribede jakke. Jeg glæder mig til at høre hvordan det er at aflæse tiden på. Jeg ville helt klart udskifte remmen til en mat sort en med hvide stikninger - det tror jeg vil være lige sagen til det ur. Mvh. Jakob - hannover_dk - 04-10-2008 Hvad mon der ligger i den. Ligner en kineser Ejeren kan lide uret og det er derfor helt 100% OK - og jeg tror som også det er prismæssigt godt nok, men værksmæssigt ligner det en kineser - andre vil vide bedre vh - Peter - 05-10-2008 Hej Efter skruerne i bagkassen vil jeg gætte på at uret er lavet i Kina, da de europæiske producenter næpper bruger stjerneskruer. MVH Peter - Sogge_phpbb3_import15729 - 05-10-2008 @Elbæk: Du fik ret - jeg ka' sgu' ikke læse den lille "datoviser" der altså i dette tilfælde viser timerne - for småt til mine bedage øjne. Det KAN dog lade sig gøre! Vil du venligst vise et eksempel på en rem som kan påmotere dette ur - det vil jeg være glad for @John: Nope - maskinen er ETA, - jeg fandt nummeret tidligere på ugen, men ka' sgu'tte hitte det nu. (Husk på jeg var til bryllup til kl. 05:00 @Her vil jeg ikke gøre mig klog, - men meget gerne høre sandheden - Elbæk - 05-10-2008 Hvor brede remme tager uret? Er der noget specielt ved måden remme monteres på det ur da? Mvh. Jakob - hannover_dk - 05-10-2008 Sogge Skrev:@John: Nope - maskinen er ETA, - jeg fandt nummeret tidligere på ugen, men ka' sgu'tte hitte det nu. (Husk på jeg var til bryllup til kl. 05:00Det var som pokker - det ligner den da bestemt ikke - men de må ha en model jeg slet ikke kender - rotor monteringen uden synlige kuglelejer synes jeg slet ikke ligner ETA - du ved den der standard med kuglelejer: ![]() modsat den du viser: ![]() Er du sikker på ETA?? vh |