Urdebatten / Urforum
Denne weekends udvalg - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Denne weekends udvalg (/showthread.php?tid=60014)

Sider: 1 2 3 4

Re: Denne weekends udvalg - Claus Tukjær - 06-10-2013

Icon_rul

Det var nu weekendens udvalg. At urene bliver solgt er vel ikke mærkeligt da de er til salg på min hjemmeside og attraktive varer. Var det kun for at sælge, ville jeg have valgt lidt tungere ure.

Manipulationssalg..... Icon_e_surprised Kender Danny særdeles godt og kan næppe manipulere ham Icon_e_wink

Re: Denne weekends udvalg - gufle - 06-10-2013

klokur Skrev:Det er da den vildeste , effektive salgs annonce jeg længe har set.

Helt cool fremlægger man sine ure Inc et par salgs ure, får
En masse positiv opbakning på , pudsigt nok, uret som er til salg,
Og vupti, uret er solgt.

Glæder mig til selv at bruge dette manipulations salg,.
Godt gået gutter.

Og tillykke med et dejligt ur Danny.

Hej klokur

Jeg har de sidste 6-7 år haft rigtigt mange ure gennem samlingen. Hvis jeg selv skal vurdere det, har det givet mig en god viden om ure. Jeg ved dog ikke, om andre stadig ser mig som en novice i urverdenen Icon_dontknow

Jeg ved lige nøjagtigt hvad jeg gerne vil have og hvad jeg synes der passer ind i min lille bunke af ure. Så bare rolig Claus, jeg synes ikke jeg er blevet manipuleret.

P.S. At jeg så via denne tråd er blevet gjort opmærksom på, at Claus havde den ur type/model til salg jeg søgte, er jeg da bare rigtigt glad for. For et Panerai 1000m dykkerur er der ikke mange til salg af i Danmark.

Hilsen

Danny

Re: Denne weekends udvalg - gufle - 06-10-2013

Claus Tukjær Skrev::rul:

Det var nu weekendens udvalg. At urene bliver solgt er vel ikke mærkeligt da de er til salg på min hjemmeside og attraktive varer. Var det kun for at sælge, ville jeg have valgt lidt tungere ure.

Manipulationssalg..... Icon_e_surprised Kender Danny særdeles godt og kan næppe manipulere ham Icon_e_wink

Du har helt ret Claus. Jeg føler ikke Du eller andre kan manipulere med mine holdninger og meninger om ure.

Det kan være alle andre er uenige i dette og ser mig som et nosseløst får, der kun gør hvad flertallet synes er rigtigt. Er dette tilfældet vil i så ikke lige give mig besked, så er i rigtigt rigtigt gode kammerater. Icon_flov Icon_flov

I mine øjne gør du ikke noget forkert ved at præsentere dine salgsure på denne måde. Vi er vel voksne mennesker som godt kan tale for os selv.

Hilsen

Danny den ubeslutsomme medløber Icon_rul Icon_rul

Re: Denne weekends udvalg - Stensbjerg - 06-10-2013

Weekends udvalg sommer uret kært barn har mange navne Icon_e_wink
Og hype kan skabes på mange måder, men sådan må og vil det være herinde.

Vil dog også sige at jeg er ret sikker på at har Claus en 243 til at "ligge i butikken"
Så vil det nok altid blive weekend uret, da han altid har været glad for modellen.

Jeg tror heller ikke at danny er blevet manipuleret dertil er han for godt inde i sagerne,
Mener så heller ikke det er det som er selve påstanden.

Her bliver ikke gået efter manden som jeg ser det Men mere fremgangs måden og tankerne med at starte tråden
som så kan være misforstået eller ej.

Uanset hvad flotte ure/billeder som altid claus Icon_cool
Og tillykke med en fed diver danny Icon_flag

Forsat god weekend Icon_party