|
Hvilken bil til ca. 100.000? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Hvilken bil til ca. 100.000? (/showthread.php?tid=59658) |
Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Amehlbye - 29-07-2013 Ja 10 år gammel Audi er en 10 år gammel bil - hold dig fra det . Hvis du kigger dyrere bil så er leasing vejen frem - jeg så man kan lease en golf til 2600kr - omvendt koster en up som er ens egen, omkring 1000kr om måneden Sent from my iPad using Tapatalk HD Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Stensbjerg - 29-07-2013 Kia Rio er en større bil end en Up derfor er den også en dyrere, det første man skal tage stilling til når man køber bil er jo hvor meget man vil/kan sætte i den. Derefter er det meget vigtig at være helt klar over hvad den skal kunne, og hvad man forlanger af den. Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - TC - 30-07-2013 Jeg siger tak for alle jeres svar Umiddelbart står valget mellem en VW move UP og en Toyota Aygo, da de koster næsten det samme både i indkøb, forsikring osv Men det er ikke et nemt valg Nogle der har lidt fordele og ulemper ved de to biler? Og på forhånd undskyld for alle mine, mere eller mindre begavede, spørgsmål men det er første bil så vil meget gerne vælge rigtigt Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Claus Tukjær - 30-07-2013 Uden at kende bilerne, lyder det til at VW er det rigtige valg..... Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Ralle - 30-07-2013 Jeg er temmeligt sikker på, at jeg ville vælge Skoda Citigo fremfor VW Up! Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Stensbjerg - 30-07-2013 Ralle Skrev:Jeg er temmeligt sikker på, at jeg ville vælge Skoda Citigo fremfor VW Up! I store træk samme bil... Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Ralle - 30-07-2013 Stensbjerg Skrev:Ralle Skrev:Jeg er temmeligt sikker på, at jeg ville vælge Skoda Citigo fremfor VW Up! I know, men jeg kan bedre lide Citigo´s design, og Skoda som mærke finder jeg langt mere "tiltalende" Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - berg - 30-07-2013 Ralle Skrev:What!?!?!Stensbjerg Skrev:Ralle Skrev:Jeg er temmeligt sikker på, at jeg ville vælge Skoda Citigo fremfor VW Up! Do explain hvorfor du mener at Skoda er mere tiltalende ;) Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Stensbjerg - 30-07-2013 Jeg køre Audi pt jeg er dog slet ikke på nogen måde VAG fan men jeg indrømmer gerne at den køre udmærket og at de generelt lave udmærket biler, tror også de 2 her køre meget ens og de dele jo også teknik. Men hvorfor Skoda skulle være mere tiltalende end VW må vist være en personlig betragtning. Her ville jeg dog tage Up'en da jeg syntes den er lidt mere moderne at se på, bla har den LED baglygter det har Skoda'en ikke, generelt syntes jeg også at Skoda lige er et skridt bag VW og Audi når det kommer til at have det sidste nye, det ligger der jo helt sikkert noget markedting i. Re: Hvilken bil til ca. 100.000? - Ralle - 30-07-2013 For det første synes jeg som udgangspunkt ikke, at merprisen for en VW eller Audi er berettiget, da Skoda´s biler kvalitetsmæssigt er mindst lige så gode, og for det andet synes jeg, at VW´s sælgere generelt er langt mere arrogante og snobbede uden at have noget at have det i |