|
2 ure blev til 1 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: 2 ure blev til 1 (/showthread.php?tid=59600) |
Re: 2 ure blev til 1 - Wenga - 14-07-2013 T.Hansen Skrev:Nu hvor vi er så godt i gang med størrelse kontra mismatch, ja så har jeg da endnu et godt eksempel på størrelse +/- når uret sidder på håndleddet. Den 15400 er sgu flot 2 ure blev til 1 - T.Hansen - 14-07-2013 baun Skrev:Slet ikke i tvivl om at det mindste af urene passer bedst efter min mening. Nemmerlig, easy choice ;) størrelsen på ure kan være ret svære at vurdere med egne øjne, men andres øjne og billeder afslører alt;) Hilsen Tom. Re: 2 ure blev til 1 - Hedegaard - 14-07-2013 FØRST: Kæmpe stor tillykke med uret, har selv ejet et tidligere og savner det med jævne mellemrum! Uret gør sig imo meget bedre på gummiremmen som også er helt fantastisk lækker Dernæst: Sorry for at køre diskussionen videre "off-topic", men det er ganske interessant det med størrelsen på ure og hvordan de bæres... - Har både ejet en Pam (44mm) AP Diver (42mm) og en AP ROC (39mm) Begge ure bæres noget større end de i virkeligheden er, imo! Roc'en føles noget større end et 40mm Rolex Sub 42mm Diver ![]() 44mm Pam 356 ![]() 39mm ROC
Re: 2 ure blev til 1 - T.Hansen - 14-07-2013 Hedegaard Skrev:FØRST: Kæmpe stor tillykke med uret, har selv ejet et tidligere og savner det med jævne mellemrum! Uret gør sig imo meget bedre på gummiremmen som også er helt fantastisk lækker Syntes nu klart at både PAM og AP ROC klæder dig bedst:up: Dermed ikke sagt at diveren misklæder dig, den kører lige til grænsen IMO;) Hilsen Tom. Sent from my iPad using Tapatalk HD Re: 2 ure blev til 1 - Stensbjerg - 14-07-2013 Jeg mener helt klart 15400 er den rigtige størrelse til det håndled, men det handler om smag og der har vi jo alle en som sikkert ikke er den samme. Jeg skal altid se det IRL før jeg endeligt kan se om jeg syntes et ur passer til den arm hvor det er monteret, men som ledetråd kigger jeg altid på hornene hvis de stikker ud over armen i begge ender ja så mener jeg uret er for stort, hvor imod at hvis de falder lige ned og ender der hvor håndleddet slutter ja så mener jeg uret passer armen. Lige præcis med AP diveren handlede det for mig mere om hvordan det lå på min arm med gummi rem, det fandt jeg utilfredsstillende for et ur i den liga det skal mener jeg fit like a glove. Men jeg holder fast i at for mig ser AP diveren og Rolex Deep Sea komisk ud på små arme, så er det jo helt op til hver især at tænke om man har små arme. Re: 2 ure blev til 1 - gmt-geek - 15-07-2013 Hej Kenneth Tillykke med uret! Vh. Jon Re: Sv: 2 ure blev til 1 - KimT - 18-07-2013 Hvad så Kenneth, lever det op til forventningerne? Re: Sv: 2 ure blev til 1 - hr.holm - 18-07-2013 KimT Skrev:Hvad så Kenneth, lever det op til forventningerne? hej Kim ja det gør det, jeg kigger meget på det...sidder med det i hånden og vender og drejer. Jeg må sige jeg syntes det udstråler kvalitet... og klasse. så alt i alt er jeg godt tilfreds. mvh kenneth Re: 2 ure blev til 1 - Stinger - 19-07-2013 Hvorfor fik det mon service efter kun ca. 2 år? Re: 2 ure blev til 1 - hr.holm - 19-07-2013 Encino Skrev:Hvorfor fik det mon service efter kun ca. 2 år? fordi ham der har haft det fra nyt.. valger at servicere det ... andet er der ikke i det... |