|
Velkommen til urdebatten.dk - Danmarks nyeste urforum - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Velkommen til urdebatten.dk - Danmarks nyeste urforum (/showthread.php?tid=56916) |
Re: Velkommen til urdebatten.dk - Stensbjerg - 09-12-2011 Jeg syntes også der er for få forskellige der afholder GTG selv satser jeg på at forsætte min tradition med gårdhave træf i 12 Re: Velkommen til urdebatten.dk - Stensbjerg - 09-12-2011 Næsten 50 tilmeldte nu uden siden er rigtig kommet i gang det syntes jeg er rigtig flot,mener også det viser at Kim har set rigtigt Re: Velkommen til urdebatten.dk - hannover_dk - 10-12-2011 Jeg tror i har ret i at det måske ikke påvirke GTG så meget - håber det i alle fald for de som er glade for det (har faktisk holdt 2 stk selv - men vi skal et par år tilbage - så jeg må vel på banen snart) Årsmøder er muligvis det som kan rammes - men det får tiden jo vise. En vis spredning af deltagere kan der komme, så man får to fora med 50 fælles aktive og 30 som kun er på enten det ene eller andet - alt tager jo tid - men det gør ikke det ene bedre end det andet, så jeg er med hos begge og må så se hvad tid og lyst - og emner giver mulighed for. rigtig god weekend til alle vh Hannover_dk Re: Velkommen til urdebatten.dk - Peter - 11-12-2011 Hej Jeg var selv overrasket, men der er faktisk 3 herindefra, som kommer helt fra sjælland som har deltaget i GTG hos mig, og den første var Hannover på en hverdagsaften, og så KimT og KlausM som var til mit sidste GTG som var på en lørdag, og det synes jeg er imponerende at folk gider at rejse så langt for et lille GTG. MVH Peter Re: Velkommen til urdebatten.dk - Totto - 11-12-2011 Hei, danske urvenner. En hilsen fra Norge. Gratulerer med et fint forum. Gleder meg til fortsettelsen. Re: Velkommen til urdebatten.dk - Claus Tukjær - 11-12-2011 Totto Skrev:Hei, danske urvenner. En hilsen fra Norge. Gratulerer med et fint forum. Gleder meg til fortsettelsen.Hej, og velkommen til Re: Velkommen til urdebatten.dk - Minuteman - 13-12-2011 Nok en hilsen fra Norge! En danske på det norske forumet tidssonen.no tipset oss. Håper dere leser norsk like godt som vi leser dansk Lykke til videre! Re: Velkommen til urdebatten.dk - Claus Tukjær - 13-12-2011 Minuteman Skrev:Nok en hilsen fra Norge!Jeg er den skyldige, og vi kan meget nemt læse norsk Re: Velkommen til urdebatten.dk - willy - 15-12-2011 I would like to say thank you to Kim for starting a real debate forum.I hope this forum will teach us all how important debate is to open our minds.And our bank accounts Re: Velkommen til urdebatten.dk - Peter - 16-12-2011 Hej Rodney Lad os endelig få lukket op for tegnedrengen, for det er jo hvad det her handler om, vi skal købe nogen fede ure som kan debatteres, og herinde går vi efter bolden og ikke manden, som der gøres på andre forums. MVH Peter |