Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - K-Kristiansen - 06-03-2010

Omega Seamaster 600
1962 Cal. 611
Stainless steel

Købt af dwndler i dag! og jeg er yderst tilfreds! Icon_e_smile
- skal dog lige have skiftet den hæslige rem ud inden så længe! Icon_e_smile
İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - hannover_dk - 06-03-2010

Lækkert ur - godt bevaret - og ja hæslig lænke, på med noget læder - noget lækkert
vh

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 06-03-2010

K-Kristiansen Skrev:Omega Seamaster 600
1962 Cal. 611
Stainless steel

Købt af dwndler i dag! og jeg er yderst tilfreds! Icon_e_smile
- skal dog lige have skiftet den hæslige rem ud inden så længe! Icon_e_smile

En smuk klassiker som vil fremtræde ganske anderledes "klassisk" med en god læderrem.

Den har de smukke lige bjælke index med sort onyx streg - og jeg ville derfor vælge en sort rem. Skal det være lidt sporty kunne det godt være med synlig stikning, som denne.

İmage

Skal den være mere til pæn brug (ikke daglig) kunne en helt sort og lidt blank rem være god.

Havde uret haft gyldne index ville en brun rem passe bedre.

bare min mening Icon_cool

vh baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - K-Kristiansen - 06-03-2010

Ja der skal helt sikker en sort læderrem på den, som den jo er 'født'

Hvis man chekker ref nr:
SEAMASTER - 600
GENTS' LEATHER STRAP
Reference
ST 136.0011
International collection
1962

Og ja det kunne også se vældig 'sporty' ud med lidt hvid stikning som mit Roamer her jeg bruger til hverdag:
İmage

Men ja jeg tror det bliver en blank sort rem, til fint brug. Da uret er UTROLIG velholdt of flot! Icon_e_smile

Simon

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 08-03-2010

Seiko Spirit - netop hjemkommet idag Icon_e_biggrin

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Seikodane - 08-03-2010

scvs005 ? Lækker klokke fra mit favorit mærke Icon_e_biggrin tillykke med den joe...

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 08-03-2010

Urets officielle "navn" er SCVS003 - kælenavn "Seiko Spirit". God finish og godt værk til rimelige penge, synes jeg Icon_e_biggrin

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 10-03-2010

Hej

Vi fik vores digitalkamera i 2002, da jeg blev gift. Icon_e_surprised

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 12-03-2010

Marinemaster i "Stealth" version Icon_razz

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - HG - 12-03-2010

Joepete Skrev:Marinemaster i "Stealth" version Icon_razz

İmage

WOW den er for lækker, hvad står den i???