Urdebatten / Urforum
Fristet igen..... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Fristet igen..... (/showthread.php?tid=80534)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8

RE: Fristet igen..... - hr.holm - 09-11-2015

tillykke med omegaen..... er nok nød til at se den irl en dag....

RE: Fristet igen..... - MadsA - 09-11-2015

Jeg er vild med modellen, men jeg har det lidt svært med farvevalget og glasbagkasse på en dykker  Icon_smil

Her i fuld guld, som jeg slet ikke er til, da guld og dykning ikke hører sammen i min verden  Icon_study

İmage

RE: Fristet igen..... - misiu - 09-11-2015

Tillykke med det kim Icon_flag. super flot  ur som jeg selv har kigget en del på

RE: Fristet igen..... - jacobzimmer - 09-11-2015

Tillykke Icon_Up Del gerne din oplevelser, især hvordan du har det med lænken (i den tid du nu har den på). Har kigget en smule på modellen, men de blankpolerede midterled frygter jeg lidt, jeg vil få ødelagt for hurtigt.

RE: Fristet igen..... - Stensbjerg - 09-11-2015

Tillykke med din flotte Omega Kim. Icon_Up

RE: Fristet igen..... - willy - 09-11-2015

Its a very nice looking watch indeed.I am not a fan of false patina,but i do not think most people give a damm.The effect can look stunning.I read somewhere a few opinions that all these watches with false patina will push the price of the real thing upwards.I believe the exact opposite can happen.

RE: Fristet igen..... - KimT - 09-11-2015

(09-11-2015, 06:59 PM)jacobzimmer Skrev: Tillykke Icon_Up Del gerne din oplevelser, især hvordan du har det med lænken (i den tid du nu har den på). Har kigget en smule på modellen, men de blankpolerede midterled frygter jeg lidt, jeg vil få ødelagt for hurtigt.

Tiden vil vise hvad jeg synes om lænken, men den virker behagelig at bære. Mht. de blanke led, så skal jeg bruge noget tid før jeg tør udtale mig 100%. En ting er sikkert og det er at bliver jeg glad for uret, men ikke for de blanke led får jeg dem bare matteret. Det er ligetil, tager ingen tid og man kan nemt føres tilbage.

(09-11-2015, 06:56 PM)MadsA Skrev: ...........og glasbagkasse på en dykker  Icon_smil

Jeg forstår ikke helt problemet med glasbagkasser. Man kan jo ikke se det når uret bæres og det er fuldt ud ligeså "vandtæt" som lign. ure med fast bagkasse?

(09-11-2015, 06:56 PM)MadsA Skrev: Her i fuld guld, som jeg slet ikke er til, da guld og dykning ikke hører sammen i min verden.

Hvad snakker du om - når pengene er til det, skal jeg da have en Sub i fuldguld Icon_party

(09-11-2015, 06:44 PM)hr.holm Skrev: tillykke med omegaen..... er nok nød til at se den irl en dag....

Du siger bare til Icon_e_wink

RE: Fristet igen..... - MadsA - 09-11-2015

(09-11-2015, 08:25 PM)KimT Skrev:
(09-11-2015, 06:56 PM)MadsA Skrev: ...........og glasbagkasse på en dykker  Icon_smil

Jeg forstår ikke helt problemet med glasbagkasser. Man kan jo ikke se det når uret bæres og det er fuldt ud ligeså "vandtæt" som lign. ure med fast bagkasse?

(09-11-2015, 06:56 PM)MadsA Skrev: Her i fuld guld, som jeg slet ikke er til, da guld og dykning ikke hører sammen i min verden.

Hvad snakker du om - når pengene er til det, skal jeg da have en Sub i fuldguld Icon_party

Til begge er det faktisk samme svar  Icon_smil Det er jo et tool-watch (i teorien), og begge tiltag ødelægger den romantiske tankegang for mig.

Dog kan jeg godt lide eksempelvis den nye Yacht-Master i Everrose!  Icon_drool men det er jo heller ikke en rigtigt diver.