Urdebatten / Urforum
Dressur, men hvilket? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Dressur, men hvilket? (/showthread.php?tid=80304)

Sider: 1 2 3

RE: Dressur, men hvilket? - pbr - 15-09-2015

(15-09-2015, 08:44 PM)Avantismo Skrev: İmage

Øjj, det er godt nok en flot skive !!  Icon_hjerte Icon_Up

RE: Dressur, men hvilket? - MF - 16-09-2015

Der er jo uanede (gode) muligheder! Jeg har nok en lille svaghed for Gerrard Perregaux some kan købes for meget fornuftige priser specielt brugt.Et mærke som er relativt undervurderet men levere høj kvalitet og finish. Fx. GP Traveller II Alarm GMT, Vintage 1945 BIG date eller Richville Chrono.

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk

RE: Dressur, men hvilket? - ultoman - 03-11-2015

Puuha det er en lang process, har endnu ikke fået købt mig mit dresswatch, men er ved at have snævret det ind til model, nemlig JLC Ultra thin moon.

I denne weekend opdagede jeg dette ur  Icon_drool

İmage

Har længe haft øje til denne model, hvor jeg dog tidligere kun kendte til udgaven med hvid skive:

İmage

Jeg har nu (næsten) låst mig fast på at det skal være dette ur, hvor min favorit er modellen med sort skive.

Der er dog to ting der stadig rumstere rundt i mit hoved.

1. hvis man skal generalisere/simplificere så er skiven på tool ure gerne sort og på dressure hvid. Tror i det vil have en negativ virkning på gensalgsværdien hvis man køber det med sort skive?

2. Er blevet ret vild med månefase funktionen, og er nu en lille smule i tvivl om jeg overser et eller flere andre mulige modeller Icon_study . Jeg er ikke interesseret i et ur hvor skiven er en festfyrværkeri af funktioner.

RE: Dressur, men hvilket? - KimT - 03-11-2015

(03-11-2015, 08:08 PM)ultoman Skrev: Der er dog to ting der stadig rumstere rundt i mit hoved.

1. hvis man skal generalisere/simplificere så er skiven på tool ure gerne sort og på dressure hvid. Tror i det vil have en negativ virkning på gensalgsværdien hvis man køber det med sort skive?

Mit gæt er nej, måske endda tværtimod. Personligt vil jeg foretrække den mørke skive.

(03-11-2015, 08:08 PM)ultoman Skrev: 2. Er blevet ret vild med månefase funktionen, og er nu en lille smule i tvivl om jeg overser et eller flere andre mulige modeller Icon_study . Jeg er ikke interesseret i et ur hvor skiven er en festfyrværkeri af funktioner.

Spørger du mig, har du allerede kig på noget af det bedste med de betingelser du stiller op Icon_blink

RE: Dressur, men hvilket? - FineTime /Kristopher - 04-11-2015

Det er en af mine absolutte favoritter i prisklassen og du går ikke galt i byen med hverken den hvide eller sorte skive. Jeg køber gerne uanset skive, hvis du bliver træt af uret ;)

RE: Dressur, men hvilket? - Stensbjerg - 05-11-2015

Var til møde med en konsulent forleden,
Der havde denne model med hvide skive føj den var lækker.  Icon_cool

Hvid eller sort it dosen't matter. Icon_Up