Urdebatten / Urforum
Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København (/showthread.php?tid=79150)

Sider: 1 2 3 4

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - TioMalo - 24-05-2014

Citat:Tio Malo skrev:

Til trods for at have afsat 3½ time for turen fra Silkeborg til København, blev ankomst altså 18:31
Lyder som en vellykket aften, men, kan en topløs Mini ikke klare turen Silkeborg - Kbh bare en anelse hurtigere ??

Særdeles vellykket arrangement, transportvanskelighederne til trods.
På hjemturen oplevede "Prinsesse Cooper" ikke forstoppelse på G-strengen, så det var blot den ½ tid hjem

Altså, Kbh - Silkeborg (= 195 km) i ca. 1 time 45 minutter... Jeg tager hatten af.
Har selv klaret Kbh - Aarhus i (155 km) 1 time 20 minutter for snart mange år siden. I en varm og tør juninat med min gl. Porsche 911.

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - longbear - 24-05-2014

Gentlemen,

tak for et fint arrangement. Det var super hyggeligt, med fine diskussioner om de medbragte ure og sund interesse fra alles side. Jeg fik endnu engang prøvet en IWC 3536 (tak K.J.) og det er sku et ur der "vokser på mig" Icon_e_biggrin

Tak til Frederik og Thomas for at stable det på benene - og for mad og drikke.

/longbear

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - willy - 24-05-2014

longbear Skrev:Gentlemen,

tak for et fint arrangement. Det var super hyggeligt, med fine diskussioner om de medbragte ure og sund interesse fra alles side. Jeg fik endnu engang prøvet en IWC 3536 (tak K.J.) og det er sku et ur der "vokser på mig" Icon_e_biggrin

Tak til Frederik og Thomas for at stable det på benene - og for mad og drikke.

/longbear
I would like to say thank you for giving me the chance to see some of your fantastic watches . I cannot forget your chronograph Icon_e_smile
Willy

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - phrede - 24-05-2014

Tusind tak for en super hyggelig fyraftensøl med højt humør og dejligt nørderi!
Imponerende frem møde (endda med repræsentant fra det jyske)

Her lidt stemnings billeder:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - willy - 24-05-2014

Just like to say thank you to everyone , for a very interesting evening . I learnt so much .
Willy

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - phrede - 24-05-2014

Tio Malo Skrev:
Citat:Tio Malo skrev:

Til trods for at have afsat 3½ time for turen fra Silkeborg til København, blev ankomst altså 18:31
Lyder som en vellykket aften, men, kan en topløs Mini ikke klare turen Silkeborg - Kbh bare en anelse hurtigere ??

Særdeles vellykket arrangement, transportvanskelighederne til trods.
På hjemturen oplevede "Prinsesse Cooper" ikke forstoppelse på G-strengen, så det var blot den ½ tid hjem

Altså, Kbh - Silkeborg (= 195 km) i ca. 1 time 45 minutter... Jeg tager hatten af.
Har selv klaret Kbh - Aarhus i (155 km) 1 time 20 minutter for snart mange år siden. I en varm og tør juninat med min gl. Porsche 911.

Har du mon ikke nogle billeder af den 911? ELSKER 911ere med præference for de ældre

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - dwndler - 24-05-2014

Jeg vil også gerne takke arrangører for super hygelig fyraftensøl m.m.
Jeg fik set og prøvet nogle ure og lærte også lidt om vintage militære chronographer.
Fik også en kort sludder med Geodoc om Marine chronometer Icon_smil

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - bjorn_e58 - 24-05-2014

Den hattebærende mand med det gule ur, som Geodoc omtalte, vil også sige tak for hyggeligt arrangement og dejlig mad. Det var godt at møde flere af jer IRL, som det vist hedder. Cay og jeg fik bl.a. lige udvekslet lidt guld-tanker og jeg må jo sige, at jeg næsten kunne få lyst til at gå vintage med en 1680/8 som hans.

Hvem er iøvrigt ejer af den Martin Braun med visning af sol op- og nedgang, som jeg også var begejstret for?

/Bjørn

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - Janus2312_phpbb3_import15829 - 25-05-2014

Også jeg vil gerne takke for et hyggeligt møde, og et møde med adskillige ure jeg aldrig har set i virkeligheden før, ligesom jeg fik sludret med flere af brugerne af de to danske ur-fora, som jeg kun har "mødt" på nettet. Spændende også at opleve hvem der er bag de ofte vise ord!
Og til Bjørn, så var det medbragte Martin Braun EOS (equation of sun) mit. Desværre kunne jeg ikke medbringe mit seneste ur-køb, et andet spændende ur fra samme producent, fordi det er ved at få skiftet kronerør og blive serviceret.
Tak for et godt arrangement!

Re: Ur-fyraftensøl fredag d. 23. MAJ 2014 i København - Janus2312_phpbb3_import15829 - 25-05-2014

Og så glemte jeg at nævne, at jeg var den med den klart mest coole t-shirt: kæmpe motiv på maven af en Rolex Sea-Dweller Icon_rolleyes