|
Andre cykel-interesserede her på Vintageure - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Andre cykel-interesserede her på Vintageure (/showthread.php?tid=75670) |
Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - dreamwatch.dk - 30-04-2011 Kim T Skrev:ibrene Skrev:For mit eget vedkommende startede jeg ved 122kg, og vejer nu 97kg, og "øl-vommen" er vækSådan............. Det er bare at komme igang, den tid du smider i det, får du mange gange igen af mere overskud, bedre energi mm. Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - blue - 30-04-2011 Her er så et par af mine cykler: ![]()
Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - alsendk - 30-04-2011 Den der Spectre er godt nok futuristisk....fantastisk at se på.....mon Bjarne Riis vile kunne kaste den lige så langt ?.....nå, Spectreǹ er sikkert af en langt bedre kvalitet end riis ès gamle skrammel Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - Søren Ingvardsen - 02-05-2011 Jeg kan også! Måske ikke samme high teck og fart som de viste modeller men det lugter nu lidt af frisk luft og vind i håret! Søren
Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - alsendk - 02-05-2011 Hej Søren Jeg kunne også godt bruge tre hjul på liggecyklen. Sidste gang jeg skred ud i et sving, kostede det en trøje og et par bukser, og reparationer for 800 kr. Der er ikke meget at holde balancen med, når man ligger ned på den flade. vh Allan Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - Laursen - 06-05-2011 blue Skrev:Her er så et par af mine cykler:Superfed Scott. Er det en Addict R2? Ser godt ud med Red, kunne godt tænke mig at montere Red eller Force på SuperSix'en. Men det må nok vente lidt Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - blue - 06-05-2011 Laursen Skrev:Superfed Scott. Er det en Addict R2? Ser godt ud med Red, kunne godt tænke mig at montere Red eller Force på SuperSix'en. Men det må nok vente lidtJep, det er en Addict R2. Jeg er rigtig glad for Red - kan godt lide den kontante måde det skifter på, og så har jeg lettere ved at skifte gear, når jeg er nede i hornene. Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - Laursen - 11-05-2011 blue Skrev:Jep, det er en Addict R2. Jeg er rigtig glad for Red - kan godt lide den kontante måde det skifter på, og så har jeg lettere ved at skifte gear, når jeg er nede i hornene.Det kan jeg forestille mig. Jeg overvejer at prøve en Red geargruppe. Har du problemer med kassetten larmer pga. den er fræset ud af ét stykke aluminium og at Red forskifteren ikke skulle være så stiv? Har læst mig frem til kassetten skulle give en fordærdelig ræsonans ved forskellige hastigheder og at mange skifter forskifteren ud med en Force fordi den er stivere. Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - blue - 11-05-2011 Laursen Skrev:Det kan jeg forestille mig. Jeg overvejer at prøve en Red geargruppe. Har du problemer med kassetten larmer pga. den er fræset ud af ét stykke aluminium og at Red forskifteren ikke skulle være så stiv?Ja, jeg har haft problemer med en larmende kassette og har af samme årsag skiftet den til en Shimano. Om forskifteren ikke er stiv, ved jeg ikke, da jeg kun kører på den store klinge Re: Andre cykel-interesserede her på Vintageure - Bartsimp - 15-05-2011 Jeg er sgu blevet hooked på det der MTB, så jeg har lige fået mig en god begyndercykel. Den er ok stiv, gode bremser og en god pasform til mig. Det er ikke en dyr cykel, men passer til mit behov. ![]() Mvh Thomas |