Urdebatten / Urforum
Stopper på forum.... - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Tråd: Stopper på forum.... (/showthread.php?tid=74678)

Sider: 1 2 3 4 5

Re: Stopper på forum.... - johnfyn - 20-09-2010

Come on Claus....det kan du ikke mene Icon_e_sad

Synes du skal blive - der skal være plads til os alle og specielt dig som jo gennem tiden har prøvet rigtig mange spændende ure og holdt mange fine GTG...

Håber du vender tilbage med fornyet styrke Icon_e_biggrin

Re: Stopper på forum.... - hannover_dk - 20-09-2010

Yes der er åben i alm kontor tid UK time lige nu - det er også Eddies svar til mig:
Citat:The forum is open for registration every day during UK working hours John and closed overnight.

Regards,

Eddie
vh

Re: Stopper på forum.... - Mads Gjødesen - 20-09-2010

Jeg er også ked af at høre at du har mistet gejsten. Omend vi har to forskellige synspunkter på det ur-mæssige plan, har jeg stor respekt for din deltagelse og det du bidrager med på forummet. Du har været en af de nytilkomne, der har bidraget med en åbenhed for alle nuancer i urverden, som mange på forummet kunne lære noget af. Præsenteret dine meninger og indlæg på en meget behaglig måde, krydret med flotte billeder og ikke mindst dine urtræf, som har bidraget med den sociale vinkel. Dette har været med til at samle forummets nye og gamle medlemmer på en diplomatisk måde, som i mine øjne har bidraget til endnu bedre "integration" af mange af de nytilkomne Icon_e_wink

Så jeg håber snart du er tilbage igen Claus!!! Icon_e_smile

/Mads

Re: Stopper på forum.... - Sub-erman - 20-09-2010

hannover_dk Skrev:Yes der er åben i alm kontor tid UK time lige nu - det er også Eddies svar til mig:
Citat:The forum is open for registration every day during UK working hours John and closed overnight.

Regards,

Eddie
vh

Er D.D blevet medlem af TZ.UK
Takker for hjælpen; og undskylder denne "lånen" af tråden...

Mvh
SK

Re: Stopper på forum.... - Peter - 22-09-2010

Hej Claus T

Jeg tror at flertallet er kede af at du stopper, jeg er ihvertfald, for der er ikke ret mange der kan lave så gode billeder som dig, og du har aldrig haft et negativt indlæg, så jeg håber inderligt at det kun er en meget kort pause du holder, og dine sandwiches til GTG vil vi nødig undvære, da din kone laver nogen fantastiske sandwiches, og det er jeg vist ikke den eneste der mener, så du har bare at komme igen, for vi savner dig allerede. Icon_e_wink

MVH Peter

Re: Stopper på forum.... - Tifosi - 22-09-2010

Jeg tror konen bliver glad for du ikke hele tiden sidder foran computeren

Re: Stopper på forum.... - morten b - 22-09-2010

Claus Claus Claus - jeg stiller mig i rækken af mennesker med viftende flag! Og så håber jeg ikke, at der går for længe, før du smider en lille billedserie af en eller anden nyindkøbt skønhed!

Du har bidraget med rigtig meget til forummet, og som Mads skriver, også udenfor siden her!!!

Vi snakkes ved - enten her, på TZ eller til urrally 2011!!! Icon_e_biggrin

- Morten

Re: Stopper på forum.... - Tifosi - 22-09-2010

Jeg stopper også!

Re: Stopper på forum.... - morten b - 22-09-2010

Tifosi Skrev:Jeg stopper også!

- Ka´ du hilse hjemme

Re: Stopper på forum.... - Peter - 24-09-2010

Hej Tifosi

Hvorfor stopper du. Icon_question

MVH Peter