Urdebatten / Urforum
En lille familieforøgelse - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: En lille familieforøgelse (/showthread.php?tid=70634)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

- KlausM - 24-12-2008

Flot ur og flot samling. Jeg kan især godt lide din IWC 3713 Doppel.
Mvh
Klaus

- Len - 24-12-2008

Du har har haft flere ure end mig (da jeg først startede for i år) , og jeg må indrømme at jeg faktisk er på vej derhen hvor du har været, da jeg pt. nok ønsker en Sub LV som det næste ur. Jeg har ikke haft et Rolex og der er bare et eller andet der trækker mig den vej... Så må JLC nok vente lidt, men intet er helt sikkert endnu for mig.

Men jeg føler ingen trang til at sælge mit Pam eller Seamaster for at købe et nyt så jeg må være tålmodig Icon_e_biggrin

Mvh Hans H

- gufle - 24-12-2008

Len Skrev:Men jeg føler ingen trang til at sælge mit Pam eller Seamaster for at købe et nyt så jeg må være tålmodig Icon_e_biggrin

Mvh Hans H

Problemet er mange gange, at tage en beslutning om at bytte det man har i forvejen, som man måske er glad for. Jeg har bare oplevet at blive endnu mere glad for det jeg så fik i stedet, for de gamle.

Hilsen

Danny

- Mads Gjødesen - 24-12-2008

Rigtig lækker flok med en fin kombi af forskellige modeltyper så du er dækket ind til enhver lejlighed Icon_cool Kan godt være IWC´en ser relativt almindelig ud, men jeg syntes det er super fedt. Kompliceret værk med traditionelt og funktionelt ydre.

/Mads

- Stenbukken - 24-12-2008

Rigtig lækre ure du har der. Icon_e_biggrin

God Jul

- Peter - 25-12-2008

Hej

IWC Doppelchronograph er så meget ombygget i forhold til en almindelig 7750, at man godt kan have den i en samling med inhouse værker.

MVH Peter

- gufle - 25-12-2008

peter Skrev:Hej

IWC Doppelchronograph er så meget ombygget i forhold til en almindelig 7750, at man godt kan have den i en samling med inhouse værker.

MVH Peter

Jeg tror også det er derfor den sidder i samlingen, fordi den alt andet lige (lige som Mads også beskrev tidligere), er super fed, med kompliceret værk med traditionelt og funktionelt ydre.

Men helt inhouse bliver den jo aldrig, men den kan vel gå indtil der kommer en JLC duometre eller en Lange & Söhne Double Split ind i samlingen. Så Doppelchonen kommer vel til at sidde i min samling rigtigt længe, for hvem har råd til de to andre Icon_rolleyes Icon_rolleyes

- jacob jensen - 25-12-2008

Det med at du gå meget efter inhouse gufle syntes jeg er rigtig fedt Icon_cool
det er også en af grundene til at jeg er så glad for JLC Icon_cool Icon_cool

- gufle - 25-12-2008

jacob jensen Skrev:Det med at du gå meget efter inhouse gufle syntes jeg er rigtig fedt Icon_cool
det er også en af grundene til at jeg er så glad for JLC Icon_cool Icon_cool

Ja, jeg mangler kun at få udskiftet mit panerai med et JLC, Chopard, Blancpain eller lignene Diver, så er det næsten kun inhouse det hele.

Jeg synes dog stadig at Panerai er et super fedt ur, så jeg ved ikke rigtigt.

Hilsen

Danny

- Sogge_phpbb3_import15729 - 25-12-2008

Gufle Skrev:Ja, jeg mangler kun at få udskiftet mit panerai med et JLC, Chopard, Blancpain eller lignene Diver, så er det næsten kun inhouse det hele.

Som du selv er inde på må Panerai'en ikke "ryge" grundet maglende inhouse!!

Men jeg ville i virkeligheden faktisk blot udtrykke min respekt for en, i mine øjne, yderst smagfuld samling!! Skulle jeg "nappe" et enkelt fra dig, mens du var midt i en pebbernød, ville det blive "storebor". Den er ikke perfekt, men den er edderhyleme tæt på!

God Jul

Icon_smil Sogge