|
Må jeg bede om en GOD kop te - tak! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Må jeg bede om en GOD kop te - tak! (/showthread.php?tid=70455) |
- hannover_dk - 29-11-2008 bjorn_e58 Skrev:1: Hvad er det der "the" for noget? Jeg kender det godt nok som et helt almindeligt engelsk ord, men det findes ikke i min danske ordbog - som endda er i fem bind.Nå nej - det er jo bare te - jeg får for lidt af det. Tea - the - te - tea spoon - the spoon - te ske - - do you want a tea spoon or just the spoon? sikker dog noget - så ja godnat vh - Fabritius - 02-12-2008 jacob jensen Skrev:Skummetmælk fra f.eks thise (halv jersy halv sortbroget køer)Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet. Vil tro at du kan finde det i Holbæk, og ellers skal du bare lidt længere imod øst. Måske den gamle Strandberg (nu Superbest) har det i køledisken. - hannover_dk - 02-12-2008 Fabritius Skrev:Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælkjacob jensen Skrev:Skummetmælk fra f.eks thise (halv jersy halv sortbroget køer)Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet. vh - Fabritius - 02-12-2008 hannover_dk Skrev:Troede de solgte i et begrænset geografisk område.Fabritius Skrev:Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælk - jacob jensen - 02-12-2008 Den skal bestemt tjekkes ud takker selvom det ikke er særlig smart de køre med mælken i poser - hannover_dk - 03-12-2008 Fabritius Skrev:Tja muligt men i alle fald København og Tisvilde som jo er lidt forskellige områder - men jeg tør da ikke garantere Denmark-widehannover_dk Skrev:Troede de solgte i et begrænset geografisk område.Fabritius Skrev:Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælk vh - Fabritius - 03-12-2008 hannover_dk Skrev:Deres smør er rigtig godt. Ærgeligt at det ikke passer ind i kostvanerneFabritius Skrev:Tja muligt men i alle fald København og Tisvilde som jo er lidt forskellige områder - men jeg tør da ikke garantere Denmark-widehannover_dk Skrev:Troede de solgte i et begrænset geografisk område.Fabritius Skrev:Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælk - Peter - 05-12-2008 Hej Put dit ur i kølerskabet, hvis det ikke skal svede. MVH Peter |