Urdebatten / Urforum
Metal bracelet PAM's - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Metal bracelet PAM's (/showthread.php?tid=69266)

Sider: 1 2 3


- Stinger - 05-07-2008

Under alle omstændigheder er der stadigvæk tale om en promille.


- Larzovic - 06-07-2008

Jeg overvejer da for tiden at købe en 221 eller 299 når den kommer, og så sætte en lækker rem på istedet for lænken. Mest af alt fordi jeg godt kan lide den børstede stålkasse bedre end de polerede