Urdebatten / Urforum
Project "Nautical" Cricket - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Project "Nautical" Cricket (/showthread.php?tid=62408)

Sider: 1 2 3 4

Re: Project "Nautical" Cricket - jacobzimmer - 22-01-2015

KimT Skrev:Jeg er spændt på at se resultatet Icon_e_smile

Samme her Icon_razz

Re: Project "Nautical" Cricket - maclerche - 22-02-2015

Det bedste kommer til dem der venter Icon_e_smile og vi må vente lidt endnu.
Lasermaskinen som den flinke guldsmed i det jyske skulle bruge er desværre stadig nede og forventes først klar til påske.
Derfor har jeg nu fundet en anden urmager på Cypern som gerne vil repr. kassen.
Så nu er den på vej dertil……

Re: Project "Nautical" Cricket - KimT - 22-02-2015

Man skal være udstyret med en god portion tålmodighed når man begiver sig ud i sådan et projekt Icon_razz Snakker vi lasersvejsning med efterfølgende polering? Det er der også en gut i UK, der ser ud til at være ret skrap til og han har flere gange postet noget af hans arbejde på TZ-UK.

Re: Project "Nautical" Cricket - maclerche - 22-02-2015

KimT Skrev:Man skal være udstyret med en god portion tålmodighed når man begiver sig ud i sådan et projekt Icon_razz Snakker vi lasersvejsning med efterfølgende polering? Det er der også en gut i UK, der ser ud til at være ret skrap til og han har flere gange postet noget af hans arbejde på TZ-UK.

Ja han arbejde er fantastisk, har kigget på tråden flere gange… men…

"
Hi Henry

Thank you for your EMail and for the photograph.

This is a repair Rocco could undertake and, using laser welding and lapping, the results should be good.

At present we have a backlog of work and are not taking in any further work until it is cleared. If you would like to get back in touch in 6-8 weeks we will be able to advise you further regarding cost, as our price structure is changing too.

I hope this information helps. Please get back to me if I can be of further assistance.

Kind Regards

Terri
Office Manager

"

Re: Project "Nautical" Cricket - KimT - 22-02-2015

Ja, så er det selvfølgelig svært Icon_razz

Re: Project "Nautical" Cricket - maclerche - 04-03-2015

KimT Skrev:Man skal være udstyret med en god portion tålmodighed når man begiver sig ud i sådan et projekt Icon_razz
Du har så evigt ret Kim. Nu ser det ud som om at kassen er forsvundet eller noget på Cypern …..
-------------------
Hi Henry,

My phone number was probably not on the package...so they can’t call me....I’ll head down tomorrow to pick it up....They all know me there I’m surprised they didn’t call me already...they have my business card.
No worries...I’ll let you know when I have it....Nothing ever gets lost here in Cyprus.

Kind regards

İmage

Re: Project "Nautical" Cricket - KimT - 05-03-2015

Bare rolig - intet forsvinder på Cypern Icon_razz Nej, spøg til side, så kan jeg forestille mig at det er pænt frustrende og det kræver nok mere tålmodighed end jeg ville kunne mønstre Icon_e_wink

Re: Project "Nautical" Cricket - maclerche - 05-03-2015

Så lykkedes det den gode mand at få fat i pakken. Han har ringet og fortalt at det ikke bliver noget problem at ordne det og at han regner med at få tid til det i løbet af en uges tid.
Læringen her må være at jeg skal huske at tilføje hans telefonnummer på label, så budet kan ringe til ham.

Re: Project "Nautical" Cricket - KimT - 05-03-2015

Godt at høre pakken er dukket op. Så havde han ret i at intet forsvinder på Cypern :-)

RE: Project "Nautical" Cricket - maclerche - 28-07-2015

Nu hvor jeg har bestilt et Nautical fra Frankrig er der måske nogen der tænker, jamen hvad med denne Nautical…
Jo jeg fik repr. skrammerne på kassen til UG og sendte derfor det hele til Simone Weinmann i Tyskland, og de kunne meddele at kassen var fake!  
Tja en ulykke kommer sjældent alene….