|
Velkommen til urdebatten.dk - Danmarks nyeste urforum - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Velkommen til urdebatten.dk - Danmarks nyeste urforum (/showthread.php?tid=56916) |
Re: Velkommen til urdebatten.dk - HG - 07-12-2011 Stensbjerg Skrev:Så glæder jeg mig til et julekortNo-panic Skrev:Det lyder som det nok skal blive en god side. Re: Velkommen til urdebatten.dk - Stensbjerg - 07-12-2011 Der fik du mig Re: Velkommen til urdebatten.dk - Hedegaard - 07-12-2011 Super lækkert tiltag og glæder mig til at følge forummet og dets udvikling Re: Velkommen til urdebatten.dk - hannover_dk - 07-12-2011 Jeg er skam også med - og synes design er fint nok. Jeg kan dog godt høre til de skeptiske (og gamle vh Re: Velkommen til urdebatten.dk - KimT - 07-12-2011 hannover_dk Skrev:Jeg kan dog godt høre til de skeptiske (og gamleJeg er til dels enig, men som du ved, så er der nogle gange ting i livet, man går og tænker på. Og fra tid til anden skal man springe ud i det. Og så må det briste eller bære Re: Velkommen til urdebatten.dk - Claus Tukjær - 07-12-2011 Mange skriver: "Glæder mig til at følge med". I burde skrive "Glæder mig til at DELTAGE AKTIVT for at skabe et godt forum". Det er jo brugerne der bestemmer hvor godt forummet bliver. Kim kan jo kun opstille spillereglerne..... Nu har vi alle en god mulighed for at påvirke et helt nyt forum. Hvilke mærker skal have deres eget forum - Skal der være et High End Forum - Skal der være et Sinn Forum - Skal Seiko Forum være for alle Japanske ure o.s.v.... Det skulle jo gerne blive et mere dynamisk forum end det andet danske urforum, hvor det er meget svært at påvirke tingene. Ved ikke om det bliver nemmere nu hvor der er ny ejer OG en reel konkurrent UrDebatten skal ikke blot være en kopi, men gerne udvikle sig til at blive Danmarks bedste urforum. Havde Kim ikke lavet dette, havde jeg selv lavet et forum tilknyttet CT-Watches. Måske det kommer på et tidspunkt, men ikke nu. Konkurrence er ALTID godt. Så anstrenger man sig for at gøre det lige liiidt bedre end "konkurrenten", hvilket alle vinder ved. Så selvfølgelig er der plads til 2 Ur Foras i lille Danmark. Man skal bare gøre det interessant nok Jeg er sikker på Kim gerne modtager konstruktive indlæg. Re: Velkommen til urdebatten.dk - KimT - 07-12-2011 CT-Watches.dk Skrev:Jeg er sikker på Kim gerne modtager konstruktive indlæg.Anytime. Re: Velkommen til urdebatten.dk - Kristofferj - 08-12-2011 Jeg vil også bare lige sige hej:D Altid godt mere lidt nyt på urfronten! Vh Kristoffer Jespersen Re: Velkommen til urdebatten.dk - Peter - 09-12-2011 Hej Med hensyn til GTG vil jeg umiddelbart gætte på at de potentielle gæster læser begge steder, da de stort set alle kender hinanden. MVH Peter Re: Velkommen til urdebatten.dk - Claus Tukjær - 09-12-2011 Peter Skrev:HejJeg tænkte det samme, og der er jo også kun 2-3 stykker der arrangere noget alligevel |