Urdebatten / Urforum
Velkommen til urdebatten.dk - Danmarks nyeste urforum - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Velkommen til urdebatten.dk - Danmarks nyeste urforum (/showthread.php?tid=56916)

Sider: 1 2 3 4 5

Re: Velkommen til urdebatten.dk - HG - 07-12-2011

Stensbjerg Skrev:
No-panic Skrev:Det lyder som det nok skal blive en god side.
Fedt nok man kan sælge herinde, samt den ikke så stramme moderator Icon_e_wink

Jeg er helt enig med Nicolaj jeg tror også på at Kims nede på jorden holdning til urene vil blive et stort aktiv for stemningen herinde Icon_cool
det er jo ingen hemmelighed at der er et tidligere og et nuværende medlem af et andet dansk forum jeg aldrig bliver på julekort med Icon_mrgreen
Så glæder jeg mig til et julekort Icon_mrgreen Icon_mrgreen

Re: Velkommen til urdebatten.dk - Stensbjerg - 07-12-2011

Der fik du mig Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_cool Icon_cool

Re: Velkommen til urdebatten.dk - Hedegaard - 07-12-2011

Super lækkert tiltag og glæder mig til at følge forummet og dets udvikling Icon_e_biggrin

Re: Velkommen til urdebatten.dk - hannover_dk - 07-12-2011

Jeg er skam også med - og synes design er fint nok. Jeg kan dog godt høre til de skeptiske (og gamle Icon_e_sad ) som ikke nødvendigvis synes alt bliver så meget bedre af, at vi forholdsvis få, som er med på div. fora - bliver spredt over vintageure, facebook og urdebatten. Det gør ikke GTG, evt. årsmøder og andet lettere, men det finder sikkert sin form, og vist skal man give fornyelse chancen, det kan ofte trænges
vh

Re: Velkommen til urdebatten.dk - KimT - 07-12-2011

hannover_dk Skrev:Jeg kan dog godt høre til de skeptiske (og gamle Icon_e_sad ) som ikke nødvendigvis synes alt bliver så meget bedre af, at vi forholdsvis få, som er med på div. fora - bliver spredt over vintageure, facebook og urdebatten.
Jeg er til dels enig, men som du ved, så er der nogle gange ting i livet, man går og tænker på.
Og fra tid til anden skal man springe ud i det. Og så må det briste eller bære Icon_e_biggrin

Re: Velkommen til urdebatten.dk - Claus Tukjær - 07-12-2011

Mange skriver: "Glæder mig til at følge med".

I burde skrive "Glæder mig til at DELTAGE AKTIVT for at skabe et godt forum". Det er jo brugerne der bestemmer hvor godt forummet bliver. Kim kan jo kun opstille spillereglerne.....

Nu har vi alle en god mulighed for at påvirke et helt nyt forum. Hvilke mærker skal have deres eget forum - Skal der være et High End Forum - Skal der være et Sinn Forum - Skal Seiko Forum være for alle Japanske ure o.s.v.... Det skulle jo gerne blive et mere dynamisk forum end det andet danske urforum, hvor det er meget svært at påvirke tingene. Ved ikke om det bliver nemmere nu hvor der er ny ejer OG en reel konkurrent Icon_e_biggrin

UrDebatten skal ikke blot være en kopi, men gerne udvikle sig til at blive Danmarks bedste urforum. Havde Kim ikke lavet dette, havde jeg selv lavet et forum tilknyttet CT-Watches. Måske det kommer på et tidspunkt, men ikke nu.

Konkurrence er ALTID godt. Så anstrenger man sig for at gøre det lige liiidt bedre end "konkurrenten", hvilket alle vinder ved. Så selvfølgelig er der plads til 2 Ur Foras i lille Danmark. Man skal bare gøre det interessant nok Icon_e_wink Personligt overvåger jeg vel 7-8 foras i forvejen, og UrDebatten bliver et af dem.

Jeg er sikker på Kim gerne modtager konstruktive indlæg.

Re: Velkommen til urdebatten.dk - KimT - 07-12-2011

CT-Watches.dk Skrev:Jeg er sikker på Kim gerne modtager konstruktive indlæg.
Anytime.

Re: Velkommen til urdebatten.dk - Kristofferj - 08-12-2011

Jeg vil også bare lige sige hej:D
Altid godt mere lidt nyt på urfronten!

Vh

Kristoffer Jespersen

Re: Velkommen til urdebatten.dk - Peter - 09-12-2011

Hej

Med hensyn til GTG vil jeg umiddelbart gætte på at de potentielle gæster læser begge steder, da de stort set alle kender hinanden.

MVH Peter

Re: Velkommen til urdebatten.dk - Claus Tukjær - 09-12-2011

Peter Skrev:Hej

Med hensyn til GTG vil jeg umiddelbart gætte på at de potentielle gæster læser begge steder, da de stort set alle kender hinanden.

MVH Peter
Jeg tænkte det samme, og der er jo også kun 2-3 stykker der arrangere noget alligevel Icon_rolleyes