Urdebatten / Urforum
Hvad for et Panerai har du på idag? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Hvad for et Panerai har du på idag? (/showthread.php?tid=72995)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Finetime - 16-10-2011

Postmanden gik forkert og afleverede mig dette ur Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Pam 390
İmage

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - KimT - 16-10-2011

Finetime Skrev:
Kim T Skrev:Alle 41x er butiksversioner, med vartegn for de forskellig byer på bagsiden, præcis som du siger.
Det billede som Finetime viser er en 390 (tror jeg) FEDT FEDT FEDT IMHO

Højere oppe på siden vises der en 411 med Firenze på bagsiden.

Godt set Icon_e_biggrin respekt.
Ja, alt for meget tid på div. forums fornægter sig ikke Icon_e_wink

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - KimT - 16-10-2011

Finetime Skrev:Postmanden gik forkert og afleverede mig dette ur Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Pam 390
İmage
WOW, og hvis jeg ikke husker forkert, så er det "kun" 44mm og ville passe mig perfekt Icon_cool
De laver flere og flere i 47mm, hvilket IMHO er for stort til mig Icon_e_sad

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Finetime - 17-10-2011

Den er 44 mm simpel og clean, det var det jeg faldt for selvom jeg er skrevet op til Pam 372 tror jeg at jeg springer over HVIS jeg overhovedet bliver kontaktet. Har ikke prøvet en 47mm men har ikke lige den største diameter om håndledet, er bange for den bliver for stor.

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Mr. Tick - 17-10-2011

Kim T Skrev:WOW, og hvis jeg ikke husker forkert, så er det "kun" 44mm og ville passe mig perfekt Icon_cool

Jeg var også af den holdning tidligere, men efter et par prøveture indser man at det ikke er så slemt igen. Icon_e_smile Jeg er jo sandsynligvis mindre (fysisk) end dig, så du burde snildt kunne klare de størrelser. Icon_e_smile Jeg venter f.eks. stadigvæk spændt på et opkald ang. min trunte på 46.3 mm.

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - KimT - 17-10-2011

Faurschou Skrev:
Kim T Skrev:WOW, og hvis jeg ikke husker forkert, så er det "kun" 44mm og ville passe mig perfekt Icon_cool

Jeg var også af den holdning tidligere, men efter et par prøveture indser man at det ikke er så slemt igen. Icon_e_smile Jeg er jo sandsynligvis mindre (fysisk) end dig, så du burde snildt kunne klare de størrelser. Icon_e_smile Jeg venter f.eks. stadigvæk spændt på et opkald ang. min trunte på 46.3 mm.
Jeg kunne sikkert godt bære det, da jeg er en stor "dreng" og mit håndled ligger omkring 19cm i omkreds.
Men efter nogle år med denne interesse og mange ure prøvet, har jeg fundet ud af, at min "feel good" størrelse er imellem 39mm-45mm
Alt over, føles akavet (for mig) og alt under, er simpelthen bare er for småt.
Selvfølgelig er der undtagelser, da vi jo alle ved at designet (lünnette, glas osv.) kan ændre størrelsesindtrykket meget.

Men det er en meget god guideline for mig.

Spændende at se hvad du har på vej Icon_e_biggrin
46.3mm........kunne være noget JLC

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - feilersen - 17-10-2011

Finetime Skrev:Postmanden gik forkert og afleverede mig dette ur Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Pam 390
İmage

fcuk det er lækkert det ur! Icon_e_biggrin

Er det en special version og hvad ligger sådan et ur på i pris?

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - m.dk - 17-10-2011

feilersen Skrev:
Pam 390
İmage

SE som er lavet i 2000 stykker som jeg ved. Hvor har du taget fat i det??? Det er mega langt queue til 390 på nærmest i alle Panerai butikker... Icon_e_surprised

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - KimT - 17-10-2011

176 på Gunny Icon_e_biggrin (netop hjemkommet fra Indonesien)

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Finetime - 17-10-2011

m.dk Skrev:
feilersen Skrev:
Pam 390
İmage

SE som er lavet i 2000 stykker som jeg ved. Hvor har du taget fat i det??? Det er mega langt queue til 390 på nærmest i alle Panerai butikker... Icon_e_surprised
Det er en SE som bliver produceret i 2000stk..Købte den fra en af Boutique'erne,, 700 var på venteliste bare på den ene boutique de har opgivet at skrive flere op. Hvad skal jeg sige var det rigtige sted på det rigtige tidspunkt Icon_e_biggrin