Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 05-01-2010

Dejligt ur, Fumle - til lykke Icon_e_biggrin Jeg savner helt min Speedy, når jeg ser det smukke foto ... Icon_e_sad Icon_redface

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 05-01-2010

Joepete Skrev:Dejligt ur, Fumle - til lykke Icon_e_biggrin Jeg savner helt min Speedy, når jeg ser det smukke foto ... Icon_e_sad Icon_redface
Er det stadig hos Peter?

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - KimT - 05-01-2010

ibrene Skrev:Har lige modtaget denne Panerai Pam000 her til formiddag Icon_e_biggrin
İmage
Mvh Peter....

Så fik du endelig dit Panerai Icon_e_biggrin

Tillykke med det Icon_mrgreen
Er det så som forventet, eller Icon_question

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 05-01-2010

Claus, min Speedy er taget en tur til Sjælland - den måtte lade livet for at finansiere en 2594.50. Det er dog helt sikkert, at jeg ikke har haft min sidste Speedy Icon_e_wink

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - ibrene - 06-01-2010

Kim T Skrev:
ibrene Skrev:Har lige modtaget denne Panerai Pam000 her til formiddag Icon_e_biggrin
İmage
Mvh Peter....

Så fik du endelig dit Panerai Icon_e_biggrin

Tillykke med det Icon_mrgreen
Er det så som forventet, eller Icon_question

Hej Kim.

Nej, det er over alt forventning, den er jeg MEGET glad for, nu er det remtid Icon_e_biggrin Icon_rolleyes Icon_e_wink
Mvh Peter...

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 06-01-2010

Hej

Jeg har igår købt et gammelt Heuer Monza, som jeg skal til at sætte istand. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - lajzen - 06-01-2010

peter Skrev:Hej

Jeg har igår købt et gammelt Heuer Monza, som jeg skal til at sætte istand. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Den vil jeg gerne se Peter, hvis du altså gider smide foto's op Icon_e_smile

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Peter - 08-01-2010

Hej lajzen

Jeg gør det ikke i billeder, ihvertfald ikke endnu men det kommer nok engang, da jeg til dato ikke har lagt et eneste billede herind, men har du lyst til at se uret er det bare at komme en tur forbi butikken i Horsens. Icon_e_surprised

MVH Peter

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Mr. Korsbek! - 08-01-2010

Så kom mit nye pilotur - Steinhart "LSE":

İmage

İmage

Skiven er fantastisk og super meget ur til pengene. Selv urkassen er super.

Kan varmt anbefales.

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Nopanic - 08-01-2010

Den er sq noget af en kasse.. Icon_e_smile men den er rimelig fed, love the sandwich dial..
Tillykke med den..