|
Vis de sidste par sko du har købt tråd! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Vis de sidste par sko du har købt tråd! (/showthread.php?tid=60186) |
Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - Black Seal - 07-02-2015 Adidas Y-3 Boost:
Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - Clubman - 08-02-2015 LLOYD ![]() ![]()
Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - HG - 08-02-2015 Fede sko, jeg elsker Lloyd sko Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - fluxdon - 08-02-2015 Har nok haft 6-7 par Lloyd igennem tiden, og ikke er eneste par har skuffet mig. Har vel stadig 4 par som bruges Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - HG - 08-02-2015 fluxdon Skrev:Har nok haft 6-7 par Lloyd igennem tiden, og ikke er eneste par har skuffet mig. Har vel stadig 4 par som brugesJa, jeg har haft, min., det samme, og er heller aldrig blevet skuffet. Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - bcmb - 08-02-2015 Har både Lloyd og Ecco som jeg veksler mellem som pæne herresko, men må indrømme at når jeg ved jeg skal gå en del, så er det altid mine Ecco der ryger på. Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - Stensbjerg - 09-02-2015 Hvis det skal være den klassiske herresko hælder jeg også til Lloyd som jeg har ejet flere af, skal jeg gå eller stå meget er der kun et valg nemlig Jacoform, Intet kommer tæt på dem i komfort de er helt genialt lavet så man står lidt bag over på foden, Hvilke gør at mange timer oprejst ikke belaster fødderne på samme måde. Det er man feks. Glad for hvis man står på en bil messe flere dage i træk, Så levede jeg gerne med at de andre kiggede i deres spidse sko (i dag er de jo mere trendy Da dagene var omme komplimenterede mange andre M/K mit valg og fortalte mig at de ønskede at deres fødder var i mine sko, hvor til at jeg måtte fortælle at så god plads var der heller ikke i dem. Så et par Jacoform skal man eje, Pt er jeg lidt på jagt efter et par nye sneakers og overvejer om jeg ikke skal finde et par Nike 180 igen. Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - TioMalo - 09-02-2015 Jeg giver ret til alle Lloyd-fans her ! Kvalitetsforskel mellem Lloyd og Gucci (taler om klassiske herresko) er forbløffende lille / hvis den er der overhovedet. Men prisen taler til Lloyds fordel. Minushæler og andefødder tager jeg ikke på og behøver ej heller, hvis det står i den mere casual hjørne & daglange ståen og gåen, hedder det Clark´s Original Desert Boot, dem man fik for konfirmationsgave i England in old days Vh. John Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - Black Seal - 09-02-2015 Clark's min ven. Problemet med dem er bare at de er super glatte at gå med i vådt vejr. Re: Vis de sidste par sko du har købt tråd! - khbk - 09-02-2015 Jeg har ladet mig fortælle, at i mere civilicerede dele af verden udbydes der sko i flere bredder. Heldigvis laver Lloyd sko i extra bredde, så mine plader kan få plads nok. Ellers lavede Camper tidligere også behageligt brede sko. Men Ecco nægter jeg at sætte mine fødder i. Sko er det vigtigste påklædningselement. En ringe sko kan trække selv det lækreste outfit ned. / Kristen |