|
Hvad køres der i herinde.? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Hvad køres der i herinde.? (/showthread.php?tid=58825) |
Re: Hvad køres der i herinde.? - Dela - 07-05-2014 Slettegaard Skrev:Dela Skrev:S1000RR i år!! w000tHej Dela. Tak for sidst i vinkælderen, det var voldsomt hyggeligt. Det er godt nok en fed maskine du der har fået dig. WOW! Har været lidt for meget væk herinde fra den seneste tid, men tak i lige måde!! Det var super hyggeligt. Nu har jeg endelig kørt nogle dage på den nye BMW, og selvom jeg ingen High res billeder har, så er her et lille action pic fra Brno i Påsken
Re: Hvad køres der i herinde.? - Mikael L. - 10-05-2014 En Fiesta 1,0 ecoboost, mit første ny-bil køb,,,, softwareopdateret fra 100hk/170 NM til 153 hk/249 NM...kører utroligt godt, downgraded turbomotorer er fremtiden..OG ja motoren kan godt tåle det Ford laver selv 200hk udgaver af den til ræs.. ![]() Mikael Re: Sv: Hvad køres der i herinde.? - KimT - 10-05-2014 Cool - over 150 hk i en Fiesta lyder sjovt Re: Hvad køres der i herinde.? - khbk - 10-05-2014 Der er jo noget Aston Martin over den Fiesta Hvordan foregår sådan en tuning. Hvad med garantien? / Kristen Re: Hvad køres der i herinde.? - Stensbjerg - 10-05-2014 Har kun et spørgsmål, Overholder den med den opdatering gældende forurenings krav/standard. Ellers enig Turbo er fremtiden. Man skal bare sørge for at opdateringer som disse ikke overskrider de forurenings krav der er til bilen/ modellen, Da en evt overskridelse bla. Altid vil kunne ses i partikel filteret, og derved kan have betydning i evt. Reklamation sager samt når bilen skal til syn. Re: Hvad køres der i herinde.? - Mikael L. - 10-05-2014 Den er også sjov, gået fra at være frisk til lidt hidsig, men ikke hysterisk... men tjek lige momentkurven på en moderne benzin-turbomotor... starter stigning allerede ved 17-1800 omdrejninger begynder at toppe ved 2400 omdrejninger og topper max ved ca. 3000..Og den skal ikke have hysterisk mange omdrejninger... Så´n så det ikke ud for 10 år siden.. ![]() Mikael Re: Hvad køres der i herinde.? - Mikael L. - 10-05-2014 Den overholder alle emisions og forureningskrav efter gældende EU-normer (hvis jeg ville kan jeg købe en TüV attest for 1500kr).. Rent garantimæssigt bliver det nok en sag mellem mig og Ford, hvis de kan bevise noget...Softwaren bliver udlæst fra ECU-en og sendt til en expert/motoringeniør i Tyskland, som ændre lidt her og der og sender den retur, hvorefter den bliver genindlæst.. Mikael Re: Hvad køres der i herinde.? - Stensbjerg - 10-05-2014 Hvis bilen overholde de krav på forurening siden som den gjorde fra Ford fabrikken, Så er du home safe når det kommer til syn af bilen i fremtiden og evt. Garanti sager. For uanset hvad man bliver fortalt så kan evt overskridelser, ses i et moderne partikel filter Med det rette udstyr. Re: Hvad køres der i herinde.? - Mikael L. - 10-05-2014 En gættekonkurrence: hvor mange kb tror i en sådan en motorsoftware fil fylder/er stor? Mikael Re: Hvad køres der i herinde.? - KimT - 10-05-2014 300? |