Urdebatten / Urforum
Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. (/showthread.php?tid=72552)

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 11-12-2009

İmage

Mange flere billeder i anden tråd Icon_mrgreen

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 11-12-2009

Tak, Henrik Icon_e_biggrin Uret er produceret i december måned 1980, så hvorvidt det kan kaldes vintage, er jeg ikke helt klar over ... Icon_razz

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Lassed - 11-12-2009

Mr. Korsbek! Skrev:Oris Prodiver:

Super ur og en klar keeper.

Så kom den endelig - tillykke med den. Smuk.

Hilsen Lasse

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - DSfirst - 11-12-2009

Ubåden.

Det kan godt være at den ikke har den største stjerne hvad angår gensalgsværdi, men for mig er det en keeper. Den er suveræn fed!

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - KimT - 11-12-2009

DSfirst Skrev:Det kan godt være at den ikke har den største stjerne hvad angår gensalgsværdi, men for mig er det en keeper.

Og det er jo netop det, det handler op Icon_e_biggrin

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - baun - 11-12-2009

Joepete Skrev:6309 til mig. Uret har domed safirglas og ny Z22 rem, men står ellers fuldstændig originalt Icon_e_biggrin

İmage

Den kan jeg godt lide - den har noget over sig. Den tør være sig selv bekendt - og det ligner godt design og kvalitet. Super fra japanerne - og tillykke med endnu et herligt ur!

vh Baun

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - nemauen - 13-12-2009

Fik mit Certina, har haft det i et par uger efterhånden, det har bare knebet lidt med at få taget et billede. Icon_smil

[attachment=0]<!-- ia0 -->1.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 14-12-2009

Hjemme igen Icon_e_biggrin

İmage

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Tukjær - 14-12-2009

Joepete Skrev:Hjemme igen Icon_e_biggrin

İmage
Hvad er så røget ud? Speedmaster'en?

Re: Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser. - Joepete - 14-12-2009

Speedy´en har jeg endnu - den er jeg rigtig glad for Icon_e_wink

Jeg afhændede mine to nylignende Knight ure, SKX007, 6139-7060 og så nogle Seiko "spares" ... og så var der pludselig til at hive min Marinemaster hjem igen Icon_e_biggrin

Uret passer meget godt ind i min Seiko diver samling, da jeg med denne Marinemaster tilbage i folden, dækker tre af værktyperne i dét brand: Automatic, Quartz og Kinetic

İmage

"It DWARFS the Monster" Icon_e_surprised

İmage