|
Prisstigninger på schweiziske ure - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Prisstigninger på schweiziske ure (/showthread.php?tid=62471) |
Re: Prisstigninger på schweiziske ure - KimT - 07-02-2015 MikkelBA Skrev:Er der nogle, som har hørt om Panerai har meldt noget ud?Jeg har hørt og læst mange rygter og konkrete udmeldinger fra de forskellige fabrikanter, men ikke noget om/fra Panerai endnu? Re: Prisstigninger på schweiziske ure - pdj - 07-02-2015 KimT Skrev:Jeg var hos Klarlund i dag, hvor jeg fik sat et Panerai til side, mens jeg tænker til mandag. De er steget med 7%.MikkelBA Skrev:Er der nogle, som har hørt om Panerai har meldt noget ud?Jeg har hørt og læst mange rygter og konkrete udmeldinger fra de forskellige fabrikanter, men ikke noget om/fra Panerai endnu? Re: Prisstigninger på schweiziske ure - MikkelBA - 07-02-2015 All right. Tak for svar Hvad har du fået sat til side? Spring på Re: Prisstigninger på schweiziske ure - pdj - 07-02-2015 De ringede til mig i går aftes at de havde fået et 512 hjem. Tog derind i dag med tanken at det nok ikke skulle være, men nysgerrigheden var alligevel for stor. Efter at have prøvet det var det ikke til at få af armen, så dankortet kom frem. Desværre, havde de ikke papirerne og kassen i butikken, så vi blev enige om at jeg henter det mandag. Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl. Står til 50.250,- hos Klarlund efter prisstigningen forrige mandag. Kan findes nyt til 37.000,- på Chrono24. Derudover ved jeg ikke om jeg skal have et nyt ur lige nu. Var lidt en impuls. Re: Prisstigninger på schweiziske ure - T.Hansen - 07-02-2015 pdj Skrev:De ringede til mig i går aftes at de havde fået et 512 hjem. Tog derind i dag med tanken at det nok ikke skulle være, men nysgerrigheden var alligevel for stor. Efter at have prøvet det var det ikke til at få af armen, så dankortet kom frem. Desværre, havde de ikke papirerne og kassen i butikken, så vi blev enige om at jeg henter det mandag. Nu er jeg bare blevet lidt i tvivl. Står til 50.250,- hos Klarlund efter prisstigningen forrige mandag. Kan findes nyt til 37.000,- på Chrono24. Derudover ved jeg ikke om jeg skal have et nyt ur lige nu. Var lidt en impuls.Du får da lige et par skud af mit 512, med et par forskellige remme Blot til inspiration, så lad dig ikke friste 8-)8-) ![]()
Re: Prisstigninger på schweiziske ure - MikkelBA - 08-02-2015 Av av, impulskøb plejer dog at være de sjoveste Re: Prisstigninger på schweiziske ure - pdj - 08-02-2015 T.Hansen Skrev:Du får da lige et par skud af mit 512, med et par forskellige remmeDet er jo ondt det der! Re: Prisstigninger på schweiziske ure - D.Sandberg - 08-02-2015 Jeg er rigtig vild med den 512'er. Re: Prisstigninger på schweiziske ure - T.Hansen - 08-02-2015 pdj Skrev:Haha sorry kunne Ikke dy migT.Hansen Skrev:Du får da lige et par skud af mit 512, med et par forskellige remmeDet er jo ondt det der! Re: Prisstigninger på schweiziske ure - T.Hansen - 08-02-2015 D.Sandberg Skrev:Jeg er rigtig vild med den 512'er.Det er nu også rigtig lækkert, og sidder super godt på håndleddet. Jeg har altid været mest til radiomir (tidligere bøjle version), men den nye kasse nu er faldet rigtig heldigt ud IMO. |