Urdebatten / Urforum
Hvad for et Panerai har du på idag? - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Hvad for et Panerai har du på idag? (/showthread.php?tid=72995)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - hannover_dk - 06-03-2011

peter Skrev:Hej Hannover

Hvordan i al verden har du fået fat i et billed af mit fotoudstyr. Icon_question

MVH Peter
Nappede det da jeg sad i køkkenet med din søde hustru og datter

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Peter - 06-03-2011

Hej Hannover

Man kan da heller ikke lade noget stå uden at nogen lige snupper et billede af det, men vi havde jo en rigtig hyggelig aften, og jeg var faktisk ikke klar over at du både havde hilst på min datter og kone. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - hannover_dk - 06-03-2011

peter Skrev:Hej Hannover

Man kan da heller ikke lade noget stå uden at nogen lige snupper et billede af det, men vi havde jo en rigtig hyggelig aften, og jeg var faktisk ikke klar over at du både havde hilst på min datter og kone. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Jo da - de sad i køkkenet og spillede div spil Icon_e_biggrin

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - berg - 06-03-2011

Berg Skrev:
peter Skrev:Hej

Som bekendt gør jeg ikke i billeder, men måske at jeg lærer jeg det en dag. Icon_e_confused

MVH Peter

Må jeg spørge hvorfor?

//Berg

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Joepete - 07-03-2011

Dejlig aften Icon_e_smile

İmage

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Peter - 09-03-2011

Hej

Ligenu bærer jeg mit Pam 87. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - berg - 09-03-2011

peter Skrev:Hej

Ligenu bærer jeg mit Pam 87. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Hvorfor er det du ikke gider at svare på mit spørgsmål?

//Berg

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Peter - 11-03-2011

Hej Berg

Selvfølgelig vil jeg gerne svare på dit spørgsmål, men jeg troede bare, at de andre her i tråden havde givet et godt billede af mig og fotografering, eller sagt med andre ord jeg aner ikke hvordan man ligger billeder ind, men jeg bliver presset fra alle sider, så mon ikke jeg lærer det på et tidspunkt, og der er faktisk en herindefra der har sagt at han vil lære mig hvordan jeg lægger billeder ind.

MVH Peter

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - Peter - 11-03-2011

Hej

Ligenu bærer jeg mit Pam 55. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Re: Hvad for et Panerai har du på idag? - berg - 11-03-2011

peter Skrev:Hej Berg

Selvfølgelig vil jeg gerne svare på dit spørgsmål, men jeg troede bare, at de andre her i tråden havde givet et godt billede af mig og fotografering, eller sagt med andre ord jeg aner ikke hvordan man ligger billeder ind, men jeg bliver presset fra alle sider, så mon ikke jeg lærer det på et tidspunkt, og der er faktisk en herindefra der har sagt at han vil lære mig hvordan jeg lægger billeder ind.

MVH Peter

Fair nok, tak for svar.
Troede der var andre årsager der lå bag.

Håber du får det lært en dag, så vi andre kan tage del af dine Paneraier! Icon_e_smile

God weekend

//Berg