|
Jeg holdt stand i tre dage! - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Jeg holdt stand i tre dage! (/showthread.php?tid=80948) |
RE: Jeg holdt stand i tre dage! - khbk - 21-02-2016 Det hedder "at være omstillingsparat"! / Kristen Forøvrigt; til lykke med uret. "Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser". Oscar Wilde RE: Jeg holdt stand i tre dage! - Joepete - 21-02-2016 Tak for den positive reformulering, Kristen - det stiver lige lidt af Jeg er stadig forundret over den lille detalje omkring blankheden på det sorte stål. Hvordan søren opnås det, at det nærmest er som et spejl, når nu stålet er sort...? RE: Jeg holdt stand i tre dage! - Lars - 21-02-2016 Hej John. Det er nu ikke så svært at spejle sig i sort.... Prøv bare på en bil.... Det er stadig mere et spørgsmål om at få det blankt nok.... Nogle tusinde omdrejninger og en polerskive nok med en diameter over 20 cm, blød, polermiddel med kornstørrelse omkring 0,3 mikron, så skal du bare se, så kan du spejle dig i alt, der er blevet poleret med det.... Uanset er det også et ur der tiltaler mig..... Og så et Breitling... Ja, okay der er lige det lille problem med størrelsen. Kan det tænkes at man måtte komme forbi og føle... MvhLars RE: Jeg holdt stand i tre dage! - Kamstrup - 21-02-2016 Hej Joe, tillykke med (endnu) et lækkert ur. Jeg er selv inde i en periode med "sorte/mørke" ure og har også kigget på Breitling Black Steel modellerne. Og størrelsen er jo helt rigtig, så måske ......? Kamstrup Jeg holdt stand i tre dage! - HG - 21-02-2016 Tillykke med det flotte GMT :-) Og flot at du alligevel holdt stand i 3 dage, det er jo godkendt ;-) De 47mm og de 18mm i højden ville gøre det umuligt for mig at bære :-D, men det ser godt ud på dig. Sent from my iPad using Tapatalk RE: Jeg holdt stand i tre dage! - Stensbjerg - 21-02-2016 Tillykke med et cool Breitling , Personlig er jeg vild med at de går en anden vej end bling blank. Det er også fedt at se at de har lagt nogle ressourcer på værk fronten, Og nyudviklet noget i flot stand med en lækker power reserve. Og remmen passer bare spot on til den sorte kassen, Og størrelsen ville jeg heller ikke være bange for. Det eneste minus for mig er kronen. RE: Jeg holdt stand i tre dage! - hr.holm - 21-02-2016 Stort tillykke med det fedeste breitling.... har selv kigget på det flere gange..... ikke noget vi ser så tit i vores lille andedam... RE: Jeg holdt stand i tre dage! - Joepete - 21-02-2016 Løgkronen skal nok blive noget for dig en dag, Jacob Henrik, så veltrænet du efterhånden er blevet, må en 47mm klokke se fantastisk ud på dig! Jeg håber du har det godt. Glæder mig til at se fotos af MM300 på claspen Lars, tak for uddybningen! Jeg er stadig fascineret over, at sort og blankt klares så flot i detaljerne på uret. Blankt kan let gå hen og ligne et spejl, men ikke her med den sorte overflade. Det kan jeg godt lide Der er ikke andet end at sige: Spring ud i det, Kamstrup Desværre er Kanvas remmen lige til den lille side... Nu har jeg derfor monteret OceanRacer på uret. Går det an?
Jeg holdt stand i tre dage! - runzuk - 21-02-2016 Klart federe look
RE: Jeg holdt stand i tre dage! - Claus Tukjær - 21-02-2016 Tillykke med uret. Desværre er jeg ikke hos Halse så ofte som før. Det er jo altid hyggeligt at hilse på dig. Personligt er der ikke ret meget der frister mig hos Breitling PT, med undtagelse af et Avenger Bandit i titanium, og selvfølgelig Seawolf'en..... |