|
Til lykke Geodoc - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78) +--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81) +--- Tråd: Til lykke Geodoc (/showthread.php?tid=77737) |
Re: Ti lykke Geodoc - hannover_dk - 07-10-2012 Og bestemt også her fra Lyngby et KÆMPE tillykke og tak for både din viden og form vh Re: Ti lykke Geodoc - jk_phpbb3_import15746 - 07-10-2012 Jeg tilslutter mig meget gerne rækken af lykønskninger. Du ved, at jeg sætter stor pris på dine velunderbyggede og kloge indlæg. Selvom det har kostet mig en hel del penge, når din viden har medført, at jeg simpelthen måtte anskaffe mig det ur, du så grundigt omtalte. Med håbet om mange flere lærerige indlæg. Jens-Kristian Re: Ti lykke Geodoc - Geodoc - 07-10-2012 Tak gutter! for den overvældende celebrering @Lars - Projektet om "Gravity arm isochronism and Regulation" skrider frem; men er godt nok "langhåret". @Stinger - Analogien med Oberst Hackel er anerkendt; men lad mig for himlens skyld forblive i egen overbevisning om lidt mere grundfæstet realitetssans. Det har glædet mig meget, at så mange sætter pris på mine indlæg, og at de har virket inspirerende - om end omkostnings pådragende Samtidig betyder det, at jeg trøstigt arbejder videre med et indlæg om "Dobbelt krystal oscillatorens faseforskydning, logik og termokompensation". ... så har i selv været ude om det Tak skal i ha' alle sammen - I har bidraget væsentligt til en dejlig dag. Med venlig hilsen - Geodoc Re: Ti lykke Geodoc - khbk - 07-10-2012 Mener du "dobbeltkrystaloscillatorens...."? og fortsat god dag! Og også tak herfra for inspirationen til ny urkøb! Re: Ti lykke Geodoc - Geodoc - 07-10-2012 khbk Skrev:F/ ......... Mener du "dobbeltkrystaloscillatorens...."?Netop. - Forsøget på, at gøre det lange sammensatte ord lettere læseligt, var mere vild- end retledende. Beklager. Gentagelser søges undgået i fremtiden; men garanti kan ikke gives Med venlig hilsen - Geodoc Re: Ti lykke Geodoc - Sub-erman - 07-10-2012 også tillykke herfra! Og tak for de mange, altid spændende, indlæg!!!! Re: Ti lykke Geodoc - Lars - 07-10-2012 Hej Torben Ja, gu er det lang håret..... (undskyld mit sprog)........ men er det ikke det du kan li.... Få nu ikke strees over det, jeg har jo fattet pointen i det, og synes det kunne laves lettere med cykloide kurven på pendulfjederen, for lur mig om den ikke er lige så god. Skal se om jeg kan finde lidt beskrivelse af den.....til den næste fxxxxxxxxx.... Re: Ti lykke Geodoc - TioMalo - 08-10-2012 Også herfra en anelse forsinket f-dag lykkeønskning. En urnørdt med (natur-) videnskabeligt indgangsvinkel... dem har vi ikke så mange af ! Altså, "Hip-hurraa, Geodoc !!!" Hilsen John Re: Ti lykke Geodoc - gmt-geek - 08-10-2012 Tio Malo Skrev:Også herfra en anelse forsinket f-dag lykkeønskning. Også tillykke herfra Geo! John - Nu skal du ikke vide dig for sikker.... Jeg havde selv fødselsdag i går den 7. oktober og har en B.Sc i natur geografi fra KU.... Vh. Jon Re: Til lykke Geodoc - willy - 08-10-2012 Happy Birthday , sorry if its a bit late . Willy |