Urdebatten / Urforum
Italiensk kalveskind til remme - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Italiensk kalveskind til remme (/showthread.php?tid=77460)

Sider: 1 2

Re: Italiens kalveskind til remme - Mikael L._phpbb3_import15700 - 14-07-2012

@Miwes, en god kollega sagde engang: Jeg lever i et frit land jeg har fuldstændig ret til at gøre, som min kone siger...

Mikael

Re: Italiens kalveskind til remme - Miwes - 14-07-2012

hannover_dk Skrev:Ser super ud - men skal keeperen være så bred¨/lang/stor- Jeg synes den er overgjort - som så mange andre- men 100% plus for lækkert læder - din interesse og udførelse

Det er kun når jeg laver remme til mig selv og jeg har ændret på min holdning omkring den og jeg vil klart gå ned i bredden fremover. Denne keeper er 14mm i bredden og ellers vil 8 til 10 være pænere, så vi er faktisk meget enige på dette område Icon_e_wink

Vh. Michael

Re: Italiensk kalveskind til remme - alsendk - 14-07-2012

Miwes....jeg kunne alså bare så godt tænke mig, at du ville forbarme dig over mig, og lave en sort blød rem til min gode gamle 73 Speedmaster Icon_e_wink
Jeg er SÅ træt af den stål lænke som har siddet der altid, og jeg så et billede af Bauns Speedy, med sort rem, og det så bare så godt ud.
Jeg vil selvfølgelig betale dig for dit arbejde, og synes at en rem, forarbejdet af et medlem her, og med det fine arbejde du laver, vil være specielt og kærkomment.
Men alt til sin tid Miwes...ingen hast..du har allerede mange projekter kørende kan jeg godt læse.

Re: Italiensk kalveskind til remme - Miwes - 14-07-2012

alsendk Skrev:Miwes....jeg kunne alså bare så godt tænke mig, at du ville forbarme dig over mig, og lave en sort blød rem til min gode gamle 73 Speedmaster Icon_e_wink
Jeg er SÅ træt af den stål lænke som har siddet der altid, og jeg så et billede af Bauns Speedy, med sort rem, og det så bare så godt ud.
Jeg vil selvfølgelig betale dig for dit arbejde, og synes at en rem, forarbejdet af et medlem her, og med det fine arbejde du laver, vil være specielt og kærkomment.
Men alt til sin tid Miwes...ingen hast..du har allerede mange projekter kørende kan jeg godt læse.

Jeg har tænkt på dig, men det sorte læder jeg har er ikke så blødt som det nye italienske og begynde af farve det kunne måske være en løsning, men her er jeg lidt usikker. En gang efter sommeren tager jeg ud til den gamle skomager og så vil jeg tjekke omkring sort læder, så må vi se.

Vh. Michael

Re: Italiensk kalveskind til remme - alsendk - 14-07-2012

Tak Miwes Icon_e_wink

Re: Italiensk kalveskind til remme - Miwes - 30-07-2012

Har lige afsluttet denne Panerai rem, i det nye italienske skin/læder og med eget spænde. Remmen er til 24mm bredde og ellers er det eget spænde på 22mm og de få syninger er vokset hørtråd i sort.

Der er ligeledes monteret to små sølv tubes.

Remmen sendes i dag og er naturligvis spændt på hvordan modtageren oplever denne meget bløde og forhåbentlige behagelige rem.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Vh. Michael Westermann