Urdebatten / Urforum
Breitling Superocean Steelfish X-Plus - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Breitling Superocean Steelfish X-Plus (/showthread.php?tid=76177)

Sider: 1 2


Re: Breitling Superocean Steelfish X-Plus - Joepete - 15-08-2011

Jeg har efterhånden prøvet rigtig mange Seiko ure, René, så nu vil jeg også gerne prøve lidt andet Icon_e_wink Kommer der et godt tilbud på en Seiko forbi, så er jeg dog ikke sen til at nappe den, så helt har jeg ikke opgivet Seiko Icon_e_wink Icon_razz


Re: Breitling Superocean Steelfish X-Plus - KimT - 15-08-2011

Jeg synes at mindes, at din kasse tidligere har været næsten "Seikofri" og det er jo bare en del af "the never ending story" Icon_cool
Fint Breitling.............tillykke med det Icon_e_biggrin

Der er ingen tvivl om at dit Pam vinder i den kasse IMHO, men generelt fine ure.


Re: Breitling Superocean Steelfish X-Plus - Joepete - 17-08-2011

Så har jeg monteret Breitlings sorte Diver Pro gummirem på Steelfishen. Breitling fortjener ros for denne gummirem: Blød, kraftig og fleksibel, struktur på indersiden så remmen sidder hvor den placeres, godt og sikkert "låsesystem" og så matcher den sorte farve skiven helt perfekt Icon_e_smile Et yderligere plus er, at remmen koster under det halve af f.eks. en Omega gummirem Icon_cool SKAL der anlægges et kritisk blik på remmen, skal det helt blanke spænde måske nævnes. Det vil helt sikkert tage "godt" imod ridser, ligesom remmen også dufter kraftigt af den fremstillingsmateriale: Caoutchouc. Jeg er ikke til vanillelugtende remme, så det generer mig egentlig ikke, men nogle vil måske finde duften lidt for "produktionsagtig" Icon_e_confused

Er det et bedre match end lænken, eller er det en god "afveksling" ?

İmage
İmage


Re: Breitling Superocean Steelfish X-Plus - hannover_dk - 17-08-2011

Joepete Skrev:Lidt kasse- og skivebilleder Icon_e_smile
Skønne billeder - specielt synes jeg du har fået stålets "glød" rigtigt lækkert med - det synes jeg ofte er vanskeligt
Den er god både på lænke og gummi. Skal man i vandet med den og små dykke, synes gummi virker langt mest autentisk, men "på kontoret" er den nok bedst på lænke
vh


Re: Breitling Superocean Steelfish X-Plus - Mr. Tick - 17-08-2011

hannover_dk Skrev:
Joepete Skrev:Lidt kasse- og skivebilleder Icon_e_smile
Skønne billeder - specielt synes jeg du har fået stålets "glød" rigtigt lækkert med - det synes jeg ofte er vanskeligt
Den er god både på lænke og gummi. Skal man i vandet med den og små dykke, synes gummi virker langt mest autentisk, men "på kontoret" er den nok bedst på lænke
vh

+ 1. Og ellers vil jeg klart anbefale deres Ocean Racer gummirem! Den ser frisk ud pga. hullerne, som også fanger folks opmærksomhed. Jeg har indtil videre kun fået god feedback fra både kendere og ikke-kendere om Steelfishen med den rem.

Btw... Lækker samling du har fået skabt dig, Joepete. Icon_e_smile