Urdebatten / Urforum
Kun for Sjov - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Alt det andet (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=78)
+--- Forum: Off topic (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=81)
+--- Tråd: Kun for Sjov (/showthread.php?tid=75491)

Sider: 1 2 3

Re: Kun for Sjov - RunesS_phpbb3_import15750 - 18-04-2011

A neutron walks into a bar and asks how much for a drink.
The bartender replies, ‘For you, no charge.’

Re: Kun for Sjov - Seikofreak - 18-04-2011

Nice one!

Re: Kun for Sjov - Seikofreak - 18-04-2011

En sandwich går ind på en bar.
Bartenderen siger "Undskyld vi serverer ikke mad herinde."

Re: Kun for Sjov - Seikofreak - 19-04-2011

En kvinde kommer ind på Hvem vil være millionær. Af nogle fantastiske gætterier hun finder sig selv på den million kroner spørgsmål og med en ring til en ven livline stadig til rådighed. Hun har 500.000 men risikerer det på spørgsmålet om en million: -
Hvilke af følgende fugle bygge ikke sin egen rede?
A. Rødkælk
B. Gråspurv
C. Gøg
D. Drossel
Kvinden har ingen idé, men bruger sin livline og kalder en ven (en blondine) og spørger hende. Så snart den ven siger Gøg, siger hun så det er svaret, og hun bliver en million kroner rigere. Hun ser hendes veninde senere på dagen.
"Hvordan vidste du svaret?" spørger hun
"DUH"siger blondinen "alle kender Gøger bor i ure."

En babysæl går ind i en bar, Bartenderen siger: "Hvad vil det så være?".
Sælen svar "Alt andet end Canadian Club"

En høne og et æg gå ind i en bar. Bartenderen siger: "OK, hvem er første?"

Re: Kun for Sjov - Seikofreak - 20-04-2011

Denne fyr går ind på en bar på toppen af en meget høj bygning. Han sætter sig ned, bestiller en stor øl, drikker det meget hurtigt, går hen til vinduet, og springer ud. Fem minutter senere, den sammen fyr går ind i baren igen, bestiller en anden stor øl, drikker det meget hurtigt, går hen til vinduet, og springer ud igen. Fem minutter senere, han dukker op igen og gentager det hele.
Efter en halv time af dette, en anden fyr i baren stopper den første fyr og siger, "hey, er hvordan fanden laver du det?!" Den første fyr svarer, "åh, det er meget simpelt fysik. Når du tyller øllet, det gør du helt varm indeni, og da varm luft stiger til vejrs, hvis du bare holde vejret bliver du lettere end luft og flyder ned til fortovet." "WOW!" udbryder den anden mand, "Jeg må prøve det!" Så han bestiller en enorm øl, tyller det ned, går hen til vinduet, springer ud, og splatter på fortovet nedenfor.
Bartenderen ser hen til den første mand og siger, "Du er et røvhul, når du er fuld, Superman!"

Re: Kun for Sjov - Seikofreak - 22-04-2011

Hvad er forskellen mellem en fordrukken politiker og en fordrukken murer?

En fordrukken murer bruger sine egne penge!

Re: Kun for Sjov - Seikofreak - 22-04-2011

Arbejdende folk ofte spørger pensionister, hvad de gør for at gøre deres dag interessant.
Nå, for eksempel, den anden dag, Lisbeth min kone og jeg tog ind til byen og besøgte en butik.
Da vi kom ud, var der en politimand igang med at skrive en parkeringsbøde.
Vi tog hen til ham og jeg sagde, "Kom, hvad med at give en ældre borger en chance?"
Han ignorerede os og fortsatte med at skrive bøden.
Jeg kaldte ham en r--hul. Han stirrede på mig og begyndte at skrive en anden bøde for at have nedslidte dæk.
Så Liz kaldte ham en dumb s----n. Han sluttede den anden bøde, og læg det på forruden med den første.
Så begyndte han at skrive flere bødder. Dette stod på i cirka 20 minutter.
Jo mere vi kaldte ham grimme navne, jo flere bødder skrev ham.
Da vores bus ankom, kom vi på den og tog hjem.
Vi forsøger at have lidt sjov hver dag nu at vi er pensioneret.

Det er vigtigt i vores alder.

Re: Kun for Sjov - Seikofreak - 13-05-2011

Bill fik et opkald fra retsmedicineren, der ønsker at tale om sin kones nylige død. Bill fortalte ham hele sørgelige historie.
"Vi var på det tredje hul. Sally, min kone, stod på damenes tee omkring 30 meter foran mændenes, når jeg ramte mit drive. Fra lyden, når bolden ramte hendes hoved og den måde hun faldt som en sten , jeg vidste straks, at hun var død. Gud må vide, hvor bolden findes nu. "

Retsmedicineren svarede "Det forklarer den skade til hendes hoved, men hvad med den Maxfli vi fandt i hendes endetarm?"

"Oh," sagde Bill. "Den var min provisionalt bold"