Urdebatten / Urforum
Basel 2011 står for døren. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Basel 2011 står for døren. (/showthread.php?tid=75353)

Sider: 1 2 3 4 5

Re: Basel 2011 står for døren. - jacob jensen - 10-02-2011

Kim T Skrev:
jacob jensen Skrev:Måske et in-house chrono værk fra AP som flere har "skreget" Icon_e_wink på,
AP har lige præsenteret deres nye modeller på SIHH, og deltager ikke i Basel Icon_e_wink

OK sorry jeg ikke var bedre opdateret Icon_e_wink Icon_redface Icon_e_biggrin

Re: Basel 2011 står for døren. - Larzovic - 10-02-2011

Ny Daytona med dato funktion, meget gerne stor dato kl 12, a la VC Overseas, tak! Icon_e_biggrin

Re: Basel 2011 står for døren. - Peter - 11-02-2011

m.dk Skrev:har set et billede af EXII med orange hand og maxi dial. men... photoshop ellers leak? Icon_question
İmage

jeg håber på at det sker noget nyt med daytona.
Hej

Hvis Rolex kommer med en ny Explorer2 vil jeg umiddelbart gætte på at den vil være med Triplock krone, og ikke med Twinlock krone som på det Photoshoppet billede, men ellers tror jeg at den kommer til at ligne, for Rolex er ligeså tætte med oplysninger, som deres Oyster modeller, men det er jo bare et gæt fra min side af. Icon_e_surprised

MVH Peter

Re: Basel 2011 står for døren. - Mads Gjødesen - 14-02-2011

Mon ikke der kommer et Explorer II som der det seneste års tid er gået rygter om. Jeg syntes også et nyt Daytona kunne være fedt, hvor den lige blev "trimmet" med lidt større kasse og anden skive. Kunne være fedt med et nyt Daytona med kraftig (41-42 mm) kasse, sort lynette og panda-skive Icon_cool

Som vintage nørd kunne jeg godt tænke mig et nyt ref. 114060 i 41 mm retro "ref. 6538" design, med minute tracker skive og rød Submariner tekst, buet safirglas, big crown, samt uden kronebeskytter. Men det sker ikke... Icon_e_sad

/Mads

Re: Basel 2011 står for døren. - KlausM - 14-02-2011

Enig med jer: En ny Daytona kunne være fedt og ja især med sort lynette og gerne panda. At de skulle relancere eller lave en mindre Sea-Dweller vil være meget overraskende selv om mit indtryk siger kunderne står klar.
Mvh
Klaus

Re: Basel 2011 står for døren. - jkjaers - 14-02-2011

En GMT 116710 uden de blanke led på lænken!

Re: Basel 2011 står for døren. - Hedegaard - 14-02-2011

Faldt lige over dette på nettet... booklets for ny explorer II og no date sub Icon_e_biggrin

İmageİmage

set på r-l-x.de, ved ikke hvor burgeren har dem fra! Men det ser da meget spændene ud Icon_e_biggrin

Re: Basel 2011 står for døren. - Sub-erman - 15-02-2011

Hedegaard Skrev:Faldt lige over dette på nettet... booklets for ny explorer II og no date sub Icon_e_biggrin

İmageİmage

set på r-l-x.de, ved ikke hvor burgeren har dem fra! Men det ser da meget spændene ud Icon_e_biggrin
Den i midten er den som følger med sub 14060m COSC nuværende model...
Har den selv(bookletten altså)

Re: Basel 2011 står for døren. - Hedegaard - 16-02-2011

Sub'erman Skrev:Den i midten er den som følger med sub 14060m COSC nuværende model...

Undrer mig lidt, da det i mine øjne ser ud som om den i midten både har de bredere horn (som den nye SubC) og desuden har maxi dial... Hvilket så vidt jeg ved at 14060'eren ikke har nogen af delene! At den via et hurtigt kig ligner sådan rent design mæssigt skal jeg ikke kunne sige Icon_e_biggrin

Re: Basel 2011 står for døren. - Sub-erman - 16-02-2011

Hedegaard Skrev:
Sub'erman Skrev:Den i midten er den som følger med sub 14060m COSC nuværende model...

Undrer mig lidt, da det i mine øjne ser ud som om den i midten både har de bredere horn (som den nye SubC) og desuden har maxi dial... Hvilket så vidt jeg ved at 14060'eren ikke har nogen af delene! At den via et hurtigt kig ligner sådan rent design mæssigt skal jeg ikke kunne sige Icon_e_biggrin
Men faktum er at den følger med 14060M COSC nuværende model.
Fik bookletten med min 116610 i torsdags, ved en fejl.
Den indeholder manual og billeder Til/af den nuværende 14060M