|
På listen hvis der var frit valg. - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: På listen hvis der var frit valg. (/showthread.php?tid=75300) |
Re: På listen hvis der var frit valg. - cfnissen - 30-01-2011 Godt spørgsmål, Jacob. Det er ganske sjovt at tage et snapshot af ambitionerne. Mine kommer her - i tilfældig rækkefølge: - JLC Reverso Grande GMT - Lange & Söhne Datograph - JLC Master Minute Repeater (Titanium-versionen) - Patek Philippe Nautilus 5711/1 eller 5780/1 - JLC Atmos Marc Newson Den sidste er nok lidt svær at have på armen, men damn, hvor er den flot... Claus Re: På listen hvis der var frit valg. - baun - 30-01-2011 jacob jensen Skrev:Må være så lækkert nærmest at eje sine drømmeure Jammen det er også dejligt. Jeg tror nu faktisk det er jagten, indkøbet og det at få det enkelte ur ind i samlingen, der tæller for mig. Jeg har jo så også brugt lidt kapital på projektet vh Baun Re: På listen hvis der var frit valg. - jacob jensen - 30-01-2011 cfnissen Skrev:Godt spørgsmål, Jacob. Det er ganske sjovt at tage et snapshot af ambitionerne. Flot liste Claus den kunne man også leve med og selvfølgelig med masser af guf fra JLC Re: På listen hvis der var frit valg. - KimT - 30-01-2011 Micki Jensen Skrev:Det er jeg på ingen måde i tvivl omKim T Skrev:Det kan kun tiden vise Men hvis jeg skulle have det nu, var jeg nok nød til at sælge en nyre.... Re: På listen hvis der var frit valg. - RunesS_phpbb3_import15750 - 30-01-2011 I tilfældig rækkefølge, og hvis alt var muligt: - Roger W. Smith Serie 2 - Philippe Dufour Duality - Daniels lommeur, bestillingsarbejde, ofc. - Kari Voutilainens nye Twenty 8 (Den er for lækker) - Sarpaneva K3 "Harvest Moon" Duality'en kunne godt byttes ud, med den nye RGM Tourbillon(har det lidt ambivalent med RGM) eller måske hellere en Pretscher tourbillon... Re: På listen hvis der var frit valg. - jacob jensen - 30-01-2011 Kim T Skrev:Micki Jensen Skrev:Det er jeg på ingen måde i tvivl omKim T Skrev:Det kan kun tiden vise So what du har jo 2 Re: På listen hvis der var frit valg. - hr.holm - 30-01-2011 Frit valg tja.. et Richard mille..har prøvet et kan godt lide det er lidt anderledes. et AP som kim T har.. helt sikkert et Hublot big bang et Rolex deepsea og evt et rolex guld/stål.. et af de 4 sidste kan jo nok lade sig gøre ved lidt vijle og knofedt inden for rimelig tid. mvh hr.holm Re: På listen hvis der var frit valg. - Tukjær - 30-01-2011 Jeg har udvidet listen med en AP ROO Vulcano. Ellers er listen som den "plejer": Panerai PAM243 Omega Ploproff 1200 Seiko Marinemaster 600 Spring Drive Rolex SDDS Breitling Seawolf Steel Bestemt muligt indenfor de næste 4-5 år.... Re: På listen hvis der var frit valg. - jacob jensen - 30-01-2011 Bliver det muligt at lande alle 5 og eje på samme tid Claus inden for de næste par år Re: På listen hvis der var frit valg. - Finetime - 30-01-2011 Ud over min samling er der 3 ure der fanger min opmærksomhed, så kan nok ikke bidrage med top 5 men top 3. 1) Rolex 1665 2) Pam 372 3) Heuer Monaco Steve Mcqueen |